Dit jaar geen rondreis Tsjechië 2022

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ad Verschoor

Donateur
Rondreis Tsjechië 2022.

Al enige tijd was ik bezig met de voorbereiding van onze reis 2022. Het programma had ik geheel rond, hotel/pensions besproken en het vertrek zou plaatsvinden op 18 augustus 2022. De thuiskomst was gepland op 16 september 2022.
Helaas gaan al die mooie plannen dit jaar niet door. Bij mijn hartoperatie vorig jaar is staaldraad gezet rond mijn borstbeen en dat wordt niet geaccepteerd door mijn lichaam. Vanaf april veroorzaakte dit ontstekingen op het litteken en rondom het borstbeen. Vier antibiotica kuren leverden niet de gewenste genezing en dus werd opname in het Academisch ziekenhuis Groningen noodzakelijk.
Een operatie (vorige week) was het gevolg, waarbij al het staaldraad is verwijderd en de wond is open gehouden om de bacterie rechtstreeks te kunnen bestrijden.
Het proces van genezing kan echter enkele weken in beslag nemen en dat heeft ons doen besluiten af te zien van de vakantie 2022.
Alle reserveringen zijn inmiddels geannuleerd. Zelf was ik overigens nog niet klaar met mijn reisverslag van 2021, zodat ik dit in de rustige wintermaanden kan afronden.

We hopen dat we zodanig zullen opknappen dat we de reis van dit jaar alsnog in 2023 kunnen uitvoeren.
Voor nu wensen Marja en ik jullie allemaal een prettige vakantie !!!!!
 
Bovenaan