Decin en omgeving

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Pelhřimov

Donateur
Ik was vergeten om op het verzendknopje te drukken kwam ik net achter :bloos2:,
maar als het goed is heb je ze nu...

Edit:
wij hebben 5 uur stroomafwaarts gelopen van Mezni Louka naar de ingang bij Hrensko, maar let wel op dat je wat te eten en drinken meeneemt, want (toen) was er alleen een kioskje bij de bootjes, verder niets.
 
Er is nog steeds alleen een kiosk waar ze brood met worst, patat en hamburgers verkopen en natuurlijk koffie bier enz.
Volgens mij kan je de hele route niet met een rolstoel doen, er zitten wortels in de grond van de paden en de paden zijn vaak erg hobbelig. Met een kinderbuggy gaat het nog wel, die kan je over erg slechte stukken tillen. Nog even een tip; de route is vanaf Mezna Louka makkelijker te lopen omdat je naar beneden gaat. Wij gaan vaak met twee auto's, we stappen uit bij het hotel/restaurant in Mezna Louka en de twee auto's gaan op weg naar het parkeerterrein bij de "waterval". Daar wordt één auto geparkeerd en met de tweede gaan de bestuurders weer terug naar het hotel waar wij al heerlijk achter de koffie zitten. Als we dan aan het einde van de wandeling bij de waterval aankomen, gaat het gedoe met de auto's in omgekeerde richting. Wel even ingewikkeld maar als je van zo'n wandeling komt is het wel lekker als je niet helemaal hoeft terug te lopen of op de bus moet wachten.
 

Ad Verschoor

Donateur
De omgeving Decin en Hrensko blijft me toch bezig houden en via internet kwam ik terecht bij Decinsky Sneznik en het hotel Sneznik.
De omgeving lijkt me mooi voor wat aardige autoritjes en kent iemand het hotel ?
Alvast bedankt voor de reacties
 
Bovenaan