De einduitslag van de Quiz...

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Hier is hij dan...

<h2>De einduitslag van onze forumquiz</h2>
Het spel kwam wat langzaam op gang vanavond, maar uiteindelijk is 't toch een spannende race geworden!
yeah.gif


<h3><font color="red">De uitslag is als volgt:
</font>
Nr.
1. Jelen - 21 punten
smiley20.gif

2. Pavla - 18 punten
3. Peta en TomvdO - 17 punten
4. Marketa - 14 punten
5. Zdenda - 11 punten
6. Saskia.v.h - 8 punten
7. Jarin - 7 punten
8. Bartiku - 5 punten
</h3>
(Een aantal leden zijn pas later ingestapt en hebben dus helaas niet alle vragen kunnen beantwoorden.)
<h3><font color="blue">Leuk dat jullie allemaal hebben meegedaan!
</font> </h3>
laugh.gif


En Ralph en Rudolf bedankt voor de medewerking!
smiley20.gif
 
Jupieee....
yeah.gif
yeah.gif
yeah.gif
yeah.gif
yeah.gif



Heb ik nou de jackpot???

grin.gif
grin.gif
grin.gif


In iedergeval, bedankt aan de quiz-commissie voor al het werk met de voorbereiding en verloop van de spannende race. En ja, hopen op een vervolg, he...
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
saskia.v.h schreef:
Wat waren de goede antwoorden ??? Die wil ik dan ook wel weten.

Alle gegeven antwoorden zijn nu 'openbaar gemaakt'. De juiste antwoorden vind je (bijna allemaal) terug bij Jelen
grin.gif



Jelen schreef:
Heb ik nou de jackpot???

Jazeker Jelen!
21 "<font color="red">I love Tsjechie</font> " Stickers!!
monkey.gif
 
Gefeliciteerd Jelen !

Ralph en Rudolf bedankt voor de voorbereiding.

Wat is eigenlijk de poedelprijs? Pls explain.
 
Heel stom van me, was de Quiz helemaal vergeten en ben veel te laat mee begonnen. Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Hoe dan ook bedankt aan iedereen die aan de quiz hebben meegedaan (de voorbereidingen etc) en trouwens voor het hele verloop.
 
"poedelprijs" is de prijs voor de slechtste deelnemer, degene die als laatste/laagste is geeindigd.
Is hier trouwens een Tsjechisch woord voor?
(Poedel is een bepaald honden ras, volgens mij pudl in 't Tsjechisch, maar daar heeft poedelprijs weer niet zo heel veel mee te maken??)

Enne wat de poedelprijs voor deze quiz is, ben ik ook heel benieuwd naar!
 
Bart, bedankt. Volgens mij heeft Tsjechisch geen speciale naam voor de laatste prijs.

Wel, hebben wij een naam voor de vierde plaats = bramborova medaile. Aardappel medaille.
 
ik had twee Pilsner Urquell biertjes op die avond, in geval, dat dit als doping wordt gezien, bij deze openlijk toegegeven en in afwachting van mijn straf maatregel...
grin.gif
grin.gif
grin.gif


P.S. ik lees nu pas, dat ik stickers heb gewonnen... leuuuuk, ik ben er namenlijk al doorheen. kan nog een paar gebruiken.
party.gif
 

Macek

Geroyeerd Lid
Strafmaatregel, er hoort Becherovka en/of Fernet bij pivo's genuttigd te worden, dit verbreed de geest, vraag maar aan Punkenstein!!
Gefeliciteerd Jelen en Nazdravi!!!
 

Macek

Geroyeerd Lid
Bij twee pivo's is de volgende straf van topassing:Meer pivo's en daarbij hoort Becherovka en/of Fernet genuttigd te worden
smiley20.gif
. Maar toch gefeliciteerd
aangenaam.gif
en Nazdravi en de groeten van de Pivonist
monkey.gif
.
 
Bovenaan