De architectuur van hotel Vladimir (Janske Lazne)

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Freddy2005

† In Memoriam
Het restaurant Vladimir maakt deel uit van het "Hotel Vladimir". restaurant vladimir (Op de web site kan je alvast de Jídelní lístek bestuderen)

f012.jpg
 
Ach, soms doen mensen maar eens wat. Ook architekten.

Compleet insneeuwen, dan is dat ding op zijn mooist zou ik zo zeggen.

Maar ik zie maar 1 foto, misschien is de werkelijkheid mooier.
 

Freddy2005

† In Memoriam
Gekke vraag misschien:
Staat dit gebouw in het gebied waar KRNAP grotendeels bepaalt wie wat waar mag bouwen??

Het hotel ligt aan de linkerzijde van het benedengebouw van de lift, als je op de parking staat en naar het liftgebouw kijkt. En Janské Lázně ligt inderdaad in het Krkonošský národní park.

Uvod01Big.jpg
 
kachel houd wel van hout
Nou weet ik toevallig wat een kachel met hout doet en in dit geval heb ik daar beslist geen bezwaar tegen! :stout:

Ik vind het gebouw zo gruwelijk fout dat het eigenlijk wel weer grappig is. Maar mocht ik ooit geld teveel hebben, dan nodig ik die architect niet uit om mijn villa te ontwerpen, dat staat vast.
Zoals Marcel terecht opmerkte: het lijkt De Efteling wel. :D
 
Ik heb toch het idee gekregen dat als je het gebouw in werkelijkheid ziet het een aardig spektakel is.
 

Vodnik

† In Memoriam
Ach, over smaak valt te twisten maar wat niet kan op zo'n gebouw zijn die antennes. Dat moest verboden worden!
 
dat zijn geen antennes maar zogenaamde vangspiezen.

als er een kachna aan komt vliegen spietst hij zich zelve, en met een fikse stroomstoot valt hij door een gat in het dak de kookpot van de kok in.

voila.
 
Bovenaan