Daar ben ik weer

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Na een poos afwezigheid ben ik de laatste tijd weer druk aan het meelezen op het forum.
Omdat de meeste forumleden korter dan ik lid zijn, maar ik weinig tot niets van me heb laten horen, is het niet meer dan gepast om me even te herintroduceren :zwaai:

De afgelopen 10 jaar zeer veel in CZ geweest en elke keer voelt het weer als een soort thuis komen. Dus ik ben redelijk tot gigantisch verslingerd aan dit land en haar mensen. Wanneer ik net terug ben, vraag ik mijn vrouw wanneer we weer gaan en elke keer duurt het weer te lang :snotter: Maar lang wachten maakt het elke keer weer aangenaam om weer richting CZ te vertrekken.

3 jaar geleden druk doende geweest of het haalbaar was om een pand te renoveren en als hotel te gaan runnen. dit is helaas (nog) niet gelukt. maar ik ben nog jong, dus misschien ooit.......

zolang mijn droom niet gaat lukken, geniet ik van het land, haar mensen en het geweldige bier.

Ik ga mijn best doen vaker van mij te laten horen op dit forum, anders had ik me net zo goed niet kunnen voorstellen :lache:

prosit:cheers:

Perun (rene)
 
Hoi Rene,
Leuk dat je toch weer op het Tsjechische Forum komt. Je kan het zeker niet missen hé.
Hebben jullie nog steeds plannen om naar Tsjechië te verhuizen?
Vind het geen gek idee als je nog jong bent. Wij zijn dit jaar in Dolni (nijdam)Lanov geweest en hebben bij Jan en Akkelien een heerlijke vakantie gehad.
Hoop je ook op 10 november te ontmoeten, of ben je nog niet op de hoogte van de eerst volgende formummeeting?
Groetjes Gerda
 
Hallo Rene, welkom terug op het forum, jij, als oudgediende op het forum, en je vele bezoeken aan CZ kan ons vast veel verhalen vertellen!
Daar zitten we op te wachten!!:lezen:
En wat het bier betreft,je hebt helemaal gelijk, HEERLIJK BIER:cheers:


Groet, Doni:zwaai:
 
Na een poos afwezigheid ben ik de laatste tijd weer druk aan het meelezen op het forum.
3 jaar geleden druk doende geweest of het haalbaar was om een pand te renoveren en als hotel te gaan runnen. dit is helaas (nog) niet gelukt. maar ik ben nog jong, dus misschien ooit.......

zolang mijn droom niet gaat lukken, geniet ik van het land, haar mensen en het geweldige bier.

Ik ga mijn best doen vaker van mij te laten horen op dit forum, anders had ik me net zo goed niet kunnen voorstellen :lache:

prosit:cheers:

Perun (rene)

Perun :confused: Perun :?: Who the fuck is Perun :hmm:

:kiekeboe: Welkom Perun :groet:

Jammer dat het niet lukte met dat hotel, maar net als Sas;:lache: welkom terug, en blijf dromen.
 
Perun, ik ken jou nog niet, maar merk wel dat jij net zo gek bent of Tsjechie als ik (en vele anderen met mij). Dus inderdaad, alles wat je over Tsjechie kan vertellen is voor mij (ons) interessant. Kom maar op!!:schrijven:
 
Bovenaan