CzechImage enquête

Topic in 'Diversen' gestart door kuurgast, 15-05-2018.

1. Omdat ik toch wel benieuwd was naar het resultaat, heb ik maar kontakt opgenomen met het Tsjechisch Centrum in Rotterdam.

Hieronder het antwoord in het Engels:

Dear Paul,

if you are referring to the survey Czech Image, we still do not have its results. The data collection only ended in October and now the gathered information is being evaluated . It is an overarching project for all Czech Centres worldwide, therefore, we are not the ones finishing up the results. However, once the results are officially published, we will inform about it on our website.

Thanks for understanding, all the best,

Lenka Havlenová

PR & Program Coordinator

Czech Centre Rotterdam / Tsjechisch Centrum Rotterdam

kuurgast en hgmw vinden dit leuk.
  2. Met de hedendaagse data-analyse software zou dit toch niet zo moeilijk hoeven zijn. Laat de data analyseren, gooi er een leuk statistisch model overheen en hoppa, daar zijn je resultaten.... toch?

3. ;)

4. Prd krt skrz drn, zprv zhlt hrst zrn.”:D hier heb ik wat moeite mee, ik moet even:

"Strč prst skrz krk":sterretjes: :denk: :cheers:

5. Kan me levendig voorstellen dat je daar moeite mee hebt, camyl, maar het verband met de enquête ontgaat mij een beetje... :D :lezen: :denk:

6. ..............en ik dacht dat ik de enige was.....:troost:

PuNkEnStEiN vindt dit leuk.
  7. Blijven oefenen Camyl:deuk:

PuNkEnStEiN en camyl vinden dit leuk.
  8. Om Tsjechisch makkelijker te maken moet je klinkers toevoegen, dan is het in ieder geval al voor de helft te begrijpen:

Strč proost skrz kurk.

camyl en Pelhřimov vinden dit leuk.
  9. Niet ingevuld.....

Dit kreeg ik in beeld .....

Sorry. Something's wrong. An error occurred while saving entities that do not expose foreign key properties for their relationships. The EntityEntries property will return null because a single entity cannot be identified as the source of the exception. Handling of exceptions while saving can be made easier by exposing foreign key properties in your entity types. See the InnerException for details.

10. "Strč prst skrz krk"
    Vrij vertaald zou je kunnen zeggen: # Ik krijg het bijna niet mijn strot uit."

camyl vindt dit leuk.
  11. Dat komt omdat de enquete al een paar maanden afgesloten is. :oeps:

camyl vindt dit leuk.

Deel deze pagina