Cryptoworks module en Smartkaart voor CZ Sat-TV

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Re: Andere satelieten met Tsjechische zenders

dan denk ik, dat als jij een schotel van 100cm haalt, dat je toch wel wat resultaat kan berijken.
Verder, als je mikt op een bepaald sateliet, trek een denkbeeldig lijntje vanaf je schotel naar de sat, het kan zijn, (is vast zo), dat het maar een tak is, die je in de weg staat...
Een LNB met hoge gevoeligheid zal ook veel uit kunnen maken... maar je schotel verplaatsen is toch het beste oplossing.
Nu bedenk ik ineens, dat het ook niet perse de boom hoeft te zijn, de oorzaak van je elende. Het kan ook namelijk zijn, dat je schotel niet goed horizontaal uitgericht staat.
Probeer eens, hoe het gaat met ontvangst van de westelijke transponders. En dan bedoel ik echt vrij ver naar het westen, zoals Hispasat. Als je die niet kan ontvangen, klopt zeer waarschijnlijk mijn theorie.

hier, helemaal onderaan de pagina staat dat probleempje getekent, waar ik het hier over heb:
http://home.hetnet.nl/~maarten34/index.html

Kijk ook hier:
http://www.sat4all.com/ubbthreads/showflat.php?Cat=&Number=175904&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1


A za tohle vsechno muzeme podekovat Lajce
ahum.gif
27.gif
crazy.gif
mad.gif
confused.gif
frown.gif



maar wij komen er wel uit, hoor, al zal ik naar je toe moeten komen...
aangenaam.gif
 
Re: Andere satelieten met Tsjechische zenders

prima is niet free to air, dacht ik, ik heb het tenminste nog nergens gevonden....
 
Re: Andere satelieten met Tsjechische zenders

volgens mij kan je met een schotel van 100 cm zelfs TV Pluto ruisvrij ontvangen........
 
Re: Andere satelieten met Tsjechische zenders

Bedankt ik krijg dit weekend hulp van een aller aardigste Turkse man.
En zoals jullie weten..die hebben ervaring met sats.
Moest het niet lukken Vitame vas
 
Re: Andere satelieten met Tsjechische zenders

Laat maar toch, ik was vandaag op zoek naar wat info voor mijn nieuwe lijsten en vond dit.

Volgens deze lijst moet er ook nog wat Tsjechische TV te ontvangen zijn op Amos
 
ik heb een satelit philips DSR 2211 van twedehand gekocht,hoe kan ik weten,of er een cryptoworks modul is???Ik heb vandaag een kaart digitallink ontvangen,maar ik denk dat ik andere recever moet kopen. HELP!
 
Bovenaan