Crime register extract aanvragen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hoi! Ik heb een vraagje en de HR afdeling van mijn nieuwe werkgever is niet echt behulpzaam dus daarom vraag ik het maar even hier. Ik moet een crime register extract aanvragen en die moet ik inleveren op mijn eerste werkdag. Nu ga ik 4 dagen voordat ik begin met mijn baan naar Praag toe maar dat blijkt te kort te zijn om een crime register extract aan te vragen en hem ook daadwerkelijk te krijgen (ze doen er max 20 dagen over). Weet iemand of ik dit misschien op internet al kan aanvragen? Ik heb zelf gegoogled maar kom er niet uit. Alvast bedankt!
 
in jouw geval een moeilijke situatie ,als je een cz verblijfsvergunning hebt en een adres, kun je dit sinds kort gewoon halen bij de Tsjechische gemeente/czech point/postkantoor.
Ja ongelooflijk, ik had hem de volgende dag .
eerst was het te moeilijk, maar na een paar telefoontjes blijkt dat ze gewoon in verbinding staan met nl.
ongelooflijk snel en goedkoop.
eindelijk voorbij de tijden van aanvragen in nl met apostille hoera hoera
 
Laatst bewerkt:
MSU: Niet te druk om maken. Tegenover de gevangenis zit een overheidskantoor, je betaalt 100 CZK en dan krijg je binnen 20 werkdagen het crime register toegestuurd. Laat je niet gek maken dat het document de eerste werkdag binnen moet zijn; Dit mag namelijk binnen 4 weken na je eerste dag.
 
Bovenaan