Country Saloon Restaurant Penzion in Klatovy

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hoi,

Ik ben benieuwd of er iemand is die dit restaurant/pension kent en dan niet als restaurant, want dat schijnt erg goed te zijn begreep ik via dit forum (enorme spiezen!), maar als pension. Is er iemand die er ook echt overnacht heeft en hoe is dat bevallen?

Bedankt en groetjes....
bye.gif


Cindisch
 
Hoi PuNkenstEin,

Bedankt
worshippy.gif
, had inderdaad deze website gezien en zag er leuk uit. Omdat we nog een plekkie zochten in de buurt van Klatovy en hier de vleeseters en vegetariers (mijn dochters) blijkbaar beiden aan hun trekken konden komen leek het ons wel leuk om hier een paar nachtjes door te brengen. Maar heb op dit forum nog niets gelezen over hoe het pension is. Ik ga anders de gok gewoon wagen!

gr,
Cindisch
 
Ach ja, waarom ook niet? Het eten heb je in ieder geval vlakbij de hand.
grin.gif

Nu maar hopen dat er nog wat oud-pensiongasten e.e.a. kunnen vertellen...
 
Gewoon wagen die gok.... wat kan er fout gaan in een paar nachtjes ?? is het niets ben je toch zo weer weg ??
Waarom wil iedereen altijd alles plannen en weten.... Een onverwachte gebeurtenis is toch vaak veel leuker ?
 
Hebt gelijk Arno...ga het gewoon lekker een paar nachtjes proberen! Vertrek morgenochtend en wil de vakantie eindigen bij dit pension, laat over 2 1/2 à 3 weekjes wel even weten hoe het bevallen is!

Tot dan....
bye.gif
 

Tabe

† In Memoriam
cindisch schreef:
Ik ben benieuwd of er iemand is die dit restaurant/pension kent en dan niet als restaurant, want dat schijnt erg goed te zijn begreep ik via dit forum (enorme spiezen!),
bye.gif
Ik zie dat dit een redelijk oud item is. Ken niet het pension maar inderdaad wel het restaurant. Vind het na de grote verbouwing niet meer zo gezellig. De restauranthouder is een beetje popie jopie maar verder wel aardig en de biefstukken zijn voortreffelijk, om te zoenen!:)
 

Tabe

† In Memoriam
Zeg Arno, kwam je daar vaak ? Wij toch wel zo'n vier keer per maand. Vaak ook wat life music Tsjechisch Country. En de biefstukken dus wel eerst zoenen en dan ....
 
Om eerlijk te zijn ben ik er nog nooit geweest.... kwam die foto op internet tegen en dacht, WHOW ! eigelijk afgelopen jaar vergeten uit te proberen.....
 

Tabe

† In Memoriam
Arno schreef:
Om eerlijk te zijn ben ik er nog nooit geweest....
Nu , als je weer eens in de buurt van Klatovy bent dan moet je dit restaurant zeker eens aandoen. Is wel wat duurder dan het gemiddelde restaurant. Die man die die grote spiezen op het vuur deed: die van de foto, is de eigenaar. Man spreekt goed Duits maar is, zoals eerder even gezegd, een beetje popie jopie. Wil je van allerlei sterke drankjes aansmeren. Voor de verbouwing kwamen we er regelmatig, maar het intieme is verdwenen na een grote verbouwing. Nu loop je het risico dat je naar "boven" moet om te eten. Toch een aanrader voor iemand die van een groot stuk vlees houdt. Bijvoorbeeld een T-bone. Als er muziek is dan is het aan te raden om te reserveren.
:)
 
Bovenaan