Co tam delate ?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Holky,
ja jsem se sice jeste neprestehovala, ale me by zajimalo, co tam tak pres den delate ? Mate nejakou cinnost, ktera vam pomaha zapomenout na to, ze jste tak daleko od domova ? Chodite uz do skoly ?
 
Ja tu pracuji (na plny uvazek) a dalkove studuji, tak me ty dny a roky ubihaji rychle.
 
Tato ma otazka sice padla v jinem foru, ale je asi dobre, ze jste ji separovali
grin.gif


Jeste bych to tedy chtela jen upresnit. Myslela jsem tim, co delate (jaka je vase denni cinnost) v Holandsku vy, kteri jste se zrovna prestehovali z Cech nebo vy, kteri tam jste teprve par tydnu/mesicu. Co vam pomaha se prenest pres ty prvni "krize" ???

diky
smiley20.gif
 
Ahoj,

nejlepsi je zacit co nejrychleji se studiem holandstiny. Krome znalosti reci tak poznas nove zname, zabavis se a nebudes mit tolik casu na styskani . . .
V kazdem vetsim meste je lidova univerzita, kde organizuji kurzy holandstiny pro cizince. Jina moznost je najit si kurz na univerzite nebo mistni stredni skole. Schvalne se podivej na internetovou stranku Tveho budouciho bydliste.

PS: jestli potrebujes pomoc s prekladem, posli mi PM

Hodne stesti a treba nekdy nashle na "Forovem" setkani.
 
Z vlastni zkusenosti kurs holandstiny pro cizince opravdu nemuzu doporucit. Pred tremi lety me na jedne takove instituci donutili stravit cca 3 hodiny obsahlym testovanim - nejen stupne znalosti jazyka, ale i schopnosti ucit se (jakoze aby lidi se zakladnim vzdelanim nesedeli v jedne tride s vysokoskolaky), abych pak po peclivem zarazeni do peclive vybraneho kolektivu po 2 (slovy dvou!) vyucovacich hodinach nadobro dezertovala...TAK strasna nuda to byla
mad.gif
...Tak nevim, jake zkusenosti maji ostatni...
Holandsky jsem se naucila predevsim z televize, tisku a od pritele/pratel. Jde to velmi rychle (zvlaste pokud ovladas anglictinu a nemcinu).