Cista, Cerny Dul

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Heeft iemand info omtrent die omgeving? Vooral cista, omgeving kouplaliste)
Cerny dul kennen we al ;-)
en de camping daar
Camping Slunečná

Veel meer dan dat is er niet. Wat zoek je precies, hou je van wandelen, mountainbiken, zweefvliegen? Je kan het er allemaal doen. Winkelen kan in Vrchlabi of Trutnov en Janske Lazne is niet ver. Fijne vakantie.
 
..omdat ik diverse informatie per PM verstuurd heb naar HeiDi...
Is er iets op tegen deze informatie met de rest van het forum te delen?:confused: Toch de kern van een forum dacht ik;)

Maar ik begrijp het niet, char je zit toch bij ceska skalice, of heb ik het nu helemaal mis.
Ergens tussen Cerveny Kostelec en Ceska Skalice ja.. maar daarom kan Char toch best veel weten van een andere plaats omdat hij daar frequent kwam/komt?
 

char

† In Memoriam
Is er iets op tegen deze informatie met de rest van het forum te delen?:confused: Toch de kern van een forum dacht ik;)

Gorrit!!.. vriend, je hebt helemaal gelijk!!

En ik kan nu wel de loftrompet gaan steken over deze camping, maar er was een onderliggende vraag van HeiDi, (niet hier op het publieke Forum), en ik heb daar per PM antwoord op gegeven..

Willen jullie iets weten over deze geweldige camping, dan moeten jullie mijn verhalen lezen. Ik mag verder geen reclame maken hier,...

Maar mochten er nog vragen zijn,.. stel ze gerust!!..

Char.
 
Hier staat het een en ander.
http://www.tsjechie.net/board/f86/autocamp-slunecna-cista-v-krkonosich-7380/index2.html
Wij hebben hier regelmatig gestaan. Het was altijd een leuke camping.
Het is al weer even geleden dat wij op Slunenca waren, maar een vriendin van mij is er in 2003 en 2004 nog geweest. De douches hebben geen deur maar een gordijn. Warm water is er niet de hele dag door, maar 's ochtends en 's avonds, maar dat is op bijna alle tsjechische campings zo.Er komen veel nederlanders. Het bosmeertje is leuk en schijnt geneeskrachtig water te hebben. Er kwamen met mooi weer ook mensen van buiten de camping zwemmen. Een paar jaar geleden is de gemeente de nieuwe eigenaar geworden. Van vriendin wel begrepen, dat ze toch liever hadden dat je wat dichter op elkaar ging staan, maar hoe dicht weet ik niet. In 2006 zijn we er nog twee weken geweest, en toen stonden we lekker vrij, maar was het ook rotweer. Veel bezoekers komen elk jaar terug, niet de hele vakantie, maar een (half)weekje als afsluiting ofzo. Vanuit midden-Nederland is het met bagagewagen in een dag te bereizen. In de omgeving is veel te zien en te doen. Boodschappen in Vrchlabi, kleine dingen zijn op de camping te krijgen.
In de buurt te doen : Met een kabelbaan de berg op en naar beneden wandelen (een aantal in de buurt). Naar Adrspach of Jicin : steenrotsformatie's.
 
Sorry dat we enkele berichten(char) in de prive hebben gehouden. maar dat was niet echt voor forum(open) bedoeld(was prive;-))... Verder info is hier allemaal geschreven.... hartelijk bedankt

en : saskia ook bedankt
 
Bovenaan