S tím objednáváním u praktika je to pravda, ale u zubáka to zase tak žhavé není. Občas se stane, že na recepci ráno někdo zavolá, že má akutní bolest a přitom u nás není registrovaný - prostě není náš pacient a recepce mi ho nemilosrdně strčí do rozvrhu - třeba plácnu v 11 hodin s poznámkou - řešit jenom bolest nebo v případě zájmu registrovat i jako nového pacienta. Čili takový člověk se dostane na křeslo bez čekání, prakticky z přijde z voleje. A jsou to jak místní, tak cizinci. Dokonce už na recepci někdo volal a mluvil suveréně slovensky. Recepční to vyhodnotila jako východní jazyk a přepojila mi to. Takže pozor, jde to i bez holandštiny.
Dobrý den, pane Bonde :-)! Rozumím tomu, že jsi sám zubní lékař??? Pokud je tomu tak, asi bych měla začít vykat - i když tady si všichni tykáme... Kde působíš a bereš ještě české pacienty???