Caravan Camp Valek - Chrustenice/Lodenice

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

waarom aftellen ?

een perfecte camping zeer schoon gras op de minimeter. want er is de 5 nachten dat we daar waren 2 dagen geschoren met een of twee machines!!!! alles is goed daar, behalve de vaste vrienden van daar. we hadden het gevoel bij een paar (niet alle) dat we blij mochten zijn dat we op ,,hun,, camping mochten komen. ze vonden ook dat ze nu met een oude peugeot niet meer opvielen daar, omdat de mensen daar nu betere wagens hebben!! nou vertel ik je, waarom staat een vriendelijke eigenaar toe dat een groep mensen uit een vreemd land, voor hun, dit zich toeeigend? nee, niet voor mij meer.
en een tip: koop of eet er niet, buiten eet je ook heel goed voor een derde van de prijs. en neem schoenen mee voor het zwembad, anders heb je geen vel meer onder je voeten, want de vloer is erg grof. maar dat is ook het enigste wat me opviel, de rest van de camping zelf is top.
 
Ik ben 1 van de vrienden waar deze heer en dame het over hebben. Wij voelen ons zeer onheus bejegend door deze gasten. Wij stonden van 26 april tot 6 mei op deze camping en kunnen ons niet voorstellen dat we ons gedragen hebben op de manier waarop deze mensen het stellen.
Wij komen al 10 jaar op deze camping en hadden met een aantal mensen die er ook al langer komen afgesproken om in de meivakantie er eens lekker uit te gaan naar Camp Valek. Wij eigenen ons helemaal niets toe. Wij zijn inderdaad VRIENDEN van de eigenaresse van de camping, is daar dan iets mis mee? Dat wil nog niet zeggen dat we het 'onze' camping vinden! Deze camping staat er algemeen om bekend dat iedereen in de groep opgenomen wordt (zeker voor wat betreft de kinderen). Dat er bij hen een ander gevoel bestaat ligt mijns inziens aan hen en niet aan de mensen die er al waren. Wellicht dat men eens moet kijken op de site van de vrienden van valek en wat daar geschreven wordt door een stel dat daar in de meivakantie voor het eerst kwam. Jammer dat er op deze manier negatief gesproken wordt over de camping. Wat wij ook ten zeerste bestrijden is het verhaal dat je buiten de camping voor een derde van de prijs! ONZIN! Weer typisch Nederlands trouwens; stel je voor dat je een euro meer kwijt bent........dat je daarvoor 5 euro benzine verrijdt is niet belangrijk!

I rest my case! :kwaad:

P.S. Voor een ieder die van plan is deze zomer op de camping te komen: IEDEREEN is van harte welkom volgens de EIGENARESSE.
 
Goedendag Mieke en Hub,

Ik wil even terugkomen op het zwembadverhaal. De bodem is inderdaad wat ruw maar voordat hier water in komt (in de meivakantie was het zwembad LEEG) wordt het helemaal gereinigd. Dit is ook gebeurd en er zijn foto's van. Verder heb ik bericht gekregen dat er afgelopen weekend het water in het zwembad is gekomen. Dit water wordt door een schitterend zuiveringssysteem optimaal gehouden.

Groetjes Michel
 
Wij komen net van de camping af en ik heb, ik moet zeggen: wij hebben ons goed vermaakt. En zeker de kinderen.

Het enige minpuntje vond ik het zwembad. Te scherpe randen en kapot beton loopt niet echt lekker, maar dat mocht verder de pret niet drukken.

Misschien gaan wij volgend jaar weer heen. Hoop dan op beter weer.
 
internet op camping valek in Lodinice?

Weet iemand of er op de camping de mogelijk is dat mijn zoon die een weekje met ons mee gaat zijn mail kan nazien. Hij vliegt na een paar dagen van Praag naar huis, en wil zijn vliegtijden nakijken, of er geen veranderingen zijn. Dit scheelt ons zoeken naar een internetcafe
 
je kunt op de camping gebruik maken van internet, alleen niet via wifi (dit was wel zo maar vanwege misbruik nu alleen via draad)
de kosten zijn 20 kronen (ongeveer 85 eurocent) per 15 min.
dit kun je doen bij het restaurant.
 
Bovenaan