Capitool reisgids Tsjechië en Slowakije

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik had dit boek nog niet eerder gezien n.l. de capitool reisgids Tsjechië & Slowakije.
Na enkele korte inleidende hoofdstukken over geografie en geschiedenis wordt het betreffende land van streek tot streek beschreven.
Hierna volgt praktische informatie voor verblijf en restaurants, uitgaan en openluchtaktiviteiten, vervoer en veiligheid enz.
Afgesloten door een geografisch register en een woordenlijst in het Tsjechisch en het Slowaaks.
Naast de vele kleurenfoto's is de gids geïllustreerd met kaartjes, plattegronden en opengewerkte tekeningen.

Capitoolreisgids Tsjechië & Slowakije. Unieboek 2007.
448 blz.
ISBN 904103398X 27,90 euro.
904103398X.giftsjechie.gif
 

Freddy2005

† In Memoriam
Hier staan ze allemaal, de capitoolgidsen en er is ook de capitooltaalgids Tsjechisch.

Tsjechië en Slowakijë staan niet in de lijst, is dit dan een volledig nieuwe uitgave ?
 
Ik heb nog nooit een capitool reisgids gezien van Tsjechië.
Deze staat in het blad AHOJ!(vereniging vrienden Nederland-Tsjechië & Slowakije) bij "onze boekenplank". Daar staan meestal nieuwe boeken, dus ik denk dat dit een nieuwe uitgave is. Hij is te koop bij o.a. Bol.com
 
hoi hoi
Het is dus een uitave van 04-2007.
Ik dacht al isbn is 10 cijferig, momenteel nieuwe boeken allemaal 13-cijferig(jaja ik werk in de boekhandel :kind: )
E 29,90
ISBN/EAN:t('12')
t.gif
9789041033987

Beschrijving


t(void 0,'30')
t.gif
CAPITOOL REISGIDSEN
TSJECHI EN SLOWAKIJE
BOORDEVOL FOTO’S ILLUSTRATIES EN KAARTEN
OPENGEWERKTE TEKENINGEN EN PLATTEGRONDEN VAN DE BELANGRIJKSTE BEZIENSWAARDIGHEDEN
GROTE KEUZE AAN HOTELS EN RESTAURANTS
BEZIENSWAARDIGHEDEN EN FESTIVALS VAN STAD TOT STAD
SPORT EN ACTIVITEITEN. ROUTES DOOR NATUURSCHOON EN THEMATISCHE TOCHTEN.
‘De formule van Capitool staat garant voor een schat aan informatie, gecombineerd met een mooie prsentatie (opengewerkte tekeningen, fraaie plattegronden).’ Algemmeen Dagblad
‘Een ware lust voor het oog.’ Vrij Nederland
‘Toonaangevend.’ Het Parool
Een optimale smaakmaker bij de voorbereidingen op een reis of een mooi naslagwerk bij het ophalen van vakantieherinneringen.’ Rezien, ANWB​


En heb net vorige week heeel veel reisboekjes uitgepakt pff en tja als je wat interessants tegenkomt(tsjechie) dan duurt het ff voor dat het in de kast staat :lache:
 
HeiDi bedankt, maar is het nu een nieuw boek? Ik was er namelijk al naar op zoek en nu pas gevonden. Hoe kan het nou dat er twee verschillende ISBN nummers zijn? Ik heb hem besteld bij bol.com en hij is inderdaad 29,90 euro.
 
vroeger had men 10 cijferig ISBN(90..) Maar omdat er momenteel zoveel boeken in omloop zijn, zijn er te weinig nummers meer vrij. Zodoende hebben ze vorig jaar 13-cijferig ISBN(9789..) ingevoerd. Het zijn beide dezelfde boeken. Ons bestel site pakt ook beide nummers. Alleen hij "zegt"er dus wel bij dat er een vervangend ISBN nummer is(de 13-cijferige).
Bol.com rekent tog verzendkosten??
 
Ik heb hem binnen en het is echt een pracht gids, veel foto's en informatie. Echt een aanrader.
 

Freddy2005

† In Memoriam
Ik heb hem ook ingekeken op het vakantiesalon gisteren en het is een "capitool" gids, wat betekend een enorme overvloed aan informatie en wetenswaardigheden, gekoppeld aan mooie foto's en tekeningen.

Veel lees- en kijkplezier mayca.
 
Dank je wel Freddy, hij is echt de moeite waard hè? Ik heb toch weer veel informatie gelezen die ik nog niet wist en zag veel bekende plaatsjes voorbij komen en plaatsjes waar ik nog zeker heen moet.
 
Ik heb hem besteld, wij gaan deze zomer op de bonnefooi drie weken met de caravan door Tsjechië trekken, en dus kunnen we altijd ideeën gebruiken.
 
Inmiddels in huis, en het is een aanrader. Goed te beoordelen omdat er een heleboel in staat waar we al geweest zijn in de loop der jaren, en dan is het herkenbaar.
 
Ik heb deze capitoolgids vorig jaar al gekocht.
Volgens mij is er zelfs al eerder over geschreven, maar dat even terzijde.
De gidsen van capitool vind ikzelf prachtig.Veel info en ook nog mooie fotos.
Voor de info van de directe omgeving ggaan wij altijd nog wel naar 'n infocentrum, maar voor de grootste toeristische bezienswaardigheden is de capitoolgids echt 'n aanrader.
 
Bovenaan