Via mijn mail kreeg ik van CanalDigital de volgende mededeling:
Bij CanalDigitaal staat service hoog in het vaandel. Om je nu ook te kunnen helpen terwijl je in het buitenland bent, heeft CanalDigitaal een nieuw telefoonnummer, speciaal om de Klantenservice vanuit het buitenland te kunnen bereiken.
Het nieuwe nummer is: +31 35 646 68 84
Dit nummer is speciaal ingericht om, als je in het buitenland zit, al je vragen te beantwoorden. Heb je een probleem met ontvangst, of vragen over je abonnement, maar zit je in het buitenland? Vanaf nu kun je ons toch bereiken!
Het nieuwe nummer is bereikbaar van maandag tot en met zaterdag, tussen 09:00 en 21:00 Nederlandse tijd. Dit nummer is niet bereikbaar vanaf vaste lijnen in Nederland, Nederlandse mobiele nummers en buitenlandse nummers waarvan de nummerherkenning is uitgeschakeld. Als je op een van deze manieren belt zal de verbinding automatisch worden verbroken. Wil je vanuit Nederland de Klantenservice bereiken, kijk dan hier.
Zou dit ook gelden voor ontvangers die (permanent) in het buitenland staan? Ik heb altijd begrepen dat abonnementen voor CD alleen voor in Nederland bedoeld waren en dat het dus eigenlijk "illegaal" is om een CD-abonnement te nemen en je ontvanger in het buitenland te hebben.
Of ben ik verkeerd geinformeerd?
Bij CanalDigitaal staat service hoog in het vaandel. Om je nu ook te kunnen helpen terwijl je in het buitenland bent, heeft CanalDigitaal een nieuw telefoonnummer, speciaal om de Klantenservice vanuit het buitenland te kunnen bereiken.
Het nieuwe nummer is: +31 35 646 68 84
Dit nummer is speciaal ingericht om, als je in het buitenland zit, al je vragen te beantwoorden. Heb je een probleem met ontvangst, of vragen over je abonnement, maar zit je in het buitenland? Vanaf nu kun je ons toch bereiken!
Het nieuwe nummer is bereikbaar van maandag tot en met zaterdag, tussen 09:00 en 21:00 Nederlandse tijd. Dit nummer is niet bereikbaar vanaf vaste lijnen in Nederland, Nederlandse mobiele nummers en buitenlandse nummers waarvan de nummerherkenning is uitgeschakeld. Als je op een van deze manieren belt zal de verbinding automatisch worden verbroken. Wil je vanuit Nederland de Klantenservice bereiken, kijk dan hier.
Zou dit ook gelden voor ontvangers die (permanent) in het buitenland staan? Ik heb altijd begrepen dat abonnementen voor CD alleen voor in Nederland bedoeld waren en dat het dus eigenlijk "illegaal" is om een CD-abonnement te nemen en je ontvanger in het buitenland te hebben.
Of ben ik verkeerd geinformeerd?