Campings wel of niet van tevoren reserveren?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

We hebben een vraag, we willen dit jaar wat meer van Tsjechie zien na twee jaar reuzengebergte en gaan dan ook verschillende campings bezoeken maar hier zitten we meteen met een vraag enwel moeten we een van de campings bespreken of is er wel plek voor een caravan met twee bijzettentjes.
We gaan 16 of 17 juli tot 7/8 augustus en de laatste week zitten we weer bij Jan en Akkelien.

We horen het wel:dank2:

Groetjes Gerard en Erna
 
Ik bedoel dus wat ik zei, Tsjechische campings.

Op Nederlandse campings in CZ kom ik zelden, maar genoeg over gelezen waar ik in ieder geval uit afleid dat je altijd moet reserveren.
Dat heb je bij Jan en Akkelien, wie dat ook mogen zijn, waarschijnlijk ook gedaan?
 
Wij zijn 2 jaar geleden zonder bespreken op camping Kovarna aangekomen, en hadden "keus" uit wel geteld 1 plek.
Nu waren we met de camper en hadden niet veel ruimte nodig, dus hebben we het maar gedaan.
Was overigens wel een leuke camping! Reserveren dus maar!
 
Laat je verrassen mensen,

Als de camping, en het sanitair op een foto er goed uitziet gaan de Nederlanders er naar toe.
Maar als je eenmaal op de camping bent, ziet er het vaak anders uit, en Misschien wel zo dat je zegt, we trekken verder.
Met gereserveerde plaatsen is het wat moeilijker.
Wij hebben nog nooit gereserveerd en altijd gestaan waar we wilden.
Maar ook vaak verder gereden na een bezoek aan het camping sanitair.
Maar met kleine kinderen kan ik mij voorstellen dat je er anders over denkt.
Wel is het zo, als het laat is wanneer je op zo`n ( ? ) camping aankomt dat we blijven voor één nacht.
Maar er is altijd plaats, misschien niet de mooiste plekken maar dat moet je dan voor lief nemen.
Ik zou niet anders meer willen, stel voor dat je buren hebt die de hele nacht snurken?
Gewoon aankoppelen en weg wezen, er zijn ook nog andere.
Maar dat is mijn / onze mening, maar die van mensen verschillen nog wel eens.

Gerard en Erna, Vake biej te bange .;);):ja::stout:
 
Nou dat is eigenlijk wel wat we willen ons laten verassen,we zien wel waar we uitkomen want zo zijn we wel echt zo van laat maar komen we zijn wel hoe het gaat.Baan en Johanna
Der bint leu dee nich van gedachtn veraandert; mer dee deankt nooit noa(doen wij wel).Dank oe wa.

Groetjes Gerard en Erna
 
Bovenaan