campings bij lipnomeer

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

eey
ik heb twee vragen,
Wat zijn leuke campings voor kinderen van 16 jaar?
Weet misschien iemand of er in de eerste twee weken van augustus nog genoeg voor iemand van 16 jaar te beleven valt op een camping bij het lipnomeer.
 

Macek

Geroyeerd Lid
Er is een camping, door Nederlanders beheert en uiteraard door veel Nederlanders bezocht. Het betreft camping Frymbuk, gelegen aan het lipnomeer, zelf campeer ik nooit maar misschien zijn er freaks die meer info hebben, kom op jongens en meisjes, jullie zijn vast wel eens op Frymbuk geweest. Prettige vacantie en de groeten de Pivonist.
PS. zoek is op frymbuk of zo in google veel succes.
 
Camping Frymburk kan je het eerste jaar niet reserveren en is een echte Nederlandse camping, die bijna altijd vol is. Panorama is een Tsjechische camping, die er vlakbij ligt, is primitiver en weinig te doen voor jongeren.
 
eey bedankt voor de reacties. We hadden zelf ook al camping frymburk in ons hoofd. we hebben even gebelt en ze zeiden dat ze dit weekend waarschijnlijk wel plaats hadden.
 

Macek

Geroyeerd Lid
Als je daar toch bent , ga naar Cesky Krumlov, een unesco monument. Ook Certova steny (duivelsstenen) is aardig voor en dagje wandelen. Ook kan je een boottochtje maken op het Lipnomeer, Kramolin is ook een leuk uitje. prettige vacantie en de groeten van de Pivonist, vragen? ik zie wel. Nazdravi.
 
Bovenaan