Campings aan het water

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ad Verschoor

Donateur
Hallo, zelf heb ik geen ervaring met campings in Tsjechie. Qua omgeving en natuur kan ik wel het Macha-meer aanbevelen. Er staan in het forum meerdere ervaringen met campings rond het meer in Doksy en Stare Splavy.
Succes met zoeken en voor straks een goede vakantie.
 
Voor zover ik campings in tsjechie heb bezocht, heb ik het slechts 1 keer meegemaakt dat je geen fikkie mocht stoken voor of bij je tent.
Sanitair is behoorlijk goed, vind ik, al moet je niet de luxe verwachten die je op nederlandse of duitse campings treft. Maar ik heb geen klachten daarover.
 
anselina, geen dank en veel succes met het vinden van een leuk en vooral gezellig plekje:ja:

Gerdien wij hebben zelf hier http://www.klucenice.cz/kemp-podskali.html nooit geboekt.
Huren wel al jaren met onze Tsjechische vrienden (3 families) op het zelfde areal 4 huisjes op een groepje van 9 huisjes, maar die zijn van een andere eigenaar.
Onze vrienden boeken voor ons.
We hebben zodoende vaak over deze camping gewandeld, gegeten en gedronken:top:
Ook doen we boodschappen in de kampwinkel.
Volgens mij kan je die trekkershutjes boeken, maar is helaas alleen in het Tsjechisch.
Zal je een beroep moeten doen op een Tsjechisch sprekend forumlid.
Succes, André
 
Het Roskoz meer tussen Nachod en Ceska Skalice!
Er zijn meerdere campings. Camp Roskoz is de grootste en lekker gemengd. Een aantal nederlanders, maar ook veel Tsjechen.
Veel eettentjes en 's avonds live muziek, dus als je van rust houdt is dit minder geschikt.
Wel lekker zwemmen in het meer en voor de kleintjes is er een zwembadje met glijbaan.
 
Ben op vrijdagnacht 16-7-10 vertrokken.
Het zal niemand verbazen dat ik ondanks de vertragende dorpjes inmiddels terug ben;)
We zijn naar het Lipnomeer gereden, aldaar op www.campingolsina.cz gestaan.
Prachtig! en douches met deur...
Terug via Ceske Budojevice en Tabor, in het vertrouwde Praag de vakantie besloten...
 
Bovenaan