Camping Zamberk

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Monique,

De camping ligt naast het openlucht zwembad en in Zamberk zijn ruim voldoende supermarkten. Je kunt deze op de fiets of met de auto goed bereiken. Natuur heb je voldoende in de omgeving.

Groeten

André
 
Hallo,

Ik ben nu een aantal jaren naar deze camping geweest. Ik heb een hoop Tsjechische campings gezien met slecht sanitair. Hier ben ik echter blijven terugkomen omdat het goed vertoeven is. De camping is middelgroot maar erg netjes. Sanitair is goed en schoon.
Het campingpersoneel is erg aardig en zeer behulpzaam. Op de camping kan je een soort blokhutten huren. Daarin zitten alleen bedden, maar er is een grote keuken verderop op de camping. Er is ook een groter huis, maar dat moet zeer ruim van te voren gereserveerd worden.
Soms is het in het hoogseizoen wel druk op de camping. In de omgeving is genoeg te doen, bij de camping is een restaurant, een discotheek, een tennisbaan en naar verluid tegenwoordig ook een bowlingbaan. Het zwembad ligt tegen de camping aan. Het is een groot zwembad met meerdere glijbanen.
Het dorp Zamberk is op loopafstand. Daar zijn meerdere supermarkten, kroegen en restaurants.

gr,
Tim
 
Wij zijn ook op het recreatiepark bij de camping geweest, maar hebben er niet geslapen omdat het vol was. Een modern park en een prachtige omgeving! Hoeveel Nederlanders er waren was slecht te meten, maar er werd om ons heen door verschillenden Nederlands gesproken.
 
Om even antwoord te geven op de eerder gestelde vraag (hoe is de camping in Zamberk):
Ik ben er twee weken geleden geweest en de camping (concurrentie bekeken) is niet zo heel groot met heel net sanitair. Er zijn geen deuren of gordijnen bij de douches (voor diegene die dat een probleem vinden).
Bij de camping zijn allerlei activiteiten te doen en is er inderdaad een zwembad met glijbanen.

De natuur in dit gebied is natuurlijk geweldig !!

Op de vraag of het ook geschikt is voor jeugd tot 17 jaar kan ik helaas geen antwoord geven. Dit is denk ik afhankelijk van de wensen van deze jeugd. Er is wel een discotheek, maar stel je hier niet teveel van voor.
Voor wat betreft uit eten gaan, is het inderdaad zo dat er in Zamberk zelf geen hele goeie restaurantjes zijn. Wel is er een restaurant bij de camping en natuurlijk kan je even een stukje met de auto en je dan kun je heerlijk eten.

Indien er iemand de camping in Zamberk gaat boeken, zou ik willen zeggen kom eens bij ons langs voor informatie over de regio wij helpen jullie dan graag verder.

Groeten Edwin
 
Wij zijn op camping Zamberk geweest (2 pers. 4 jaar terug). Het sanitair is netjes, nissen om te douchen t.o. wasbakken.
De camping ligt naast een groot sportcomplex (waar ook wedstrijden worden gespeeld) met tennisbanen, voetbalvelden, een modern zwembad, recreatieveld.
Voor het zwembad moet je een soort pinpas kopen die je kunt opwaarderen voor de entree, glijbaan, bubbelbad of een ijsje. Bij de ingang zijn een restaurantje en een soort disco, ik weet niet voor welke leeftijd.
Op het voetbalterrein word in het hoogseizoen een groot feest gehouden met varken aan het spit en verschillende bands, erg leuk.
Uitstapjes kun je maken naar Kraliky klooster, Letohrad museum (kun je ook lekker eten), Trebechovice (Betlehem kerststal van houtsnijwerk, alles beweegt). De omgeving is heuvelachtig.
Marchien
 
Wij staan op dit moment op de camping in Zamberk, wie vragen over deze camping heeft........... brand maar los !

Deuren WC's kunnen gewoon op slot, douches hebben allemaal een gordijn, sanitair is hartstikke schoon.
 
Deze camping is zeer geschikt voor gezinnen met kinderen van alle leeftijden.
Er is van alles te doen (zwembad kost 85 kc per dag).
Dan is er twee keer per week nachtzwemmen en twee keer per week disco (tobocan).
Je kunt de bowlingbaan huren voor 295 kc per uur.
Er is een goed restaurant, verder zijn er diverse tennisbanen zowel binnen als buiten.
Sanitair wordt regelmatig goed schoongehouden en daar geef ik het cijfer 9 voor.
Verder is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam, de talen zijn CZ en Duits.
Diegene die naar deze camping gaat zal geen spijt krijgen en een mooie vakantie hebben.

groetjes Scootracer
 
Zou heel graag wat meer informatie over deze camping willen.
Heeft iemand foto's van de camping zelf?
Wij zijn een gezin met 5 kinderen in de leeftijd van 10 t/m 18 jaar; is deze camping geschikt voor deze leeftijd? Is er een voetbalveld en iets van beachvolleybal of een volleybalveld?
Ik kan nergens terugvinden wat de kosten van deze camping zijn of dat je online kunt reserveren.
Wat kost bv een plek met auto, tent, stroom en 7 personen?
Hopelijk kan iemand mij deze vragen beantwoorden of ergens naar verwijzen.

Groetjes Jeannette
 
Zou heel graag wat meer informatie over deze camping willen.
Jeannette
Ik heb je bericht gelezen, wij komen al 4 jaar op deze camping en het bevalt prima wij hebben twee zoons van 19 en 21 die hebben zich daar nog nooit verveelt er is genoeg te doen voor groot en klein, ik zal je de website van het hele complex toezenden, daar kun je alle prijzen van de camping en accommodaties vinden ook de prijzen van fitness en zwembad, voor camping klik je op autocamping en daarna vertalen rechtsboven (vlaggetjes). alles wat er op deze site staat dat klopt.
U vraagt de prijs voor 7 pers. auto tent en stroom dat is (69 p.p 50 auto 60 tent 77 stroom) 670 CZK /27.865 CZK = €24,05 volgens de huidige koers, u kunt het beste op de camping met pin betalen dan krijgt u de hoogste wisselkoers.
Kijk dit alles maar eens na op de site, ik wens u veel plezier op de camping en misschien zien we elkaar nog wel, wij zijn daar met een grote groep.
http://www.autocamping.cz/cs/areal/sportovni-rekreacni-areal.html

P.S bij dit bedrag komt alleen nog 10CZK p.p.p.n. aan toeristenbelasting, zoals op de meeste campings
 
Laatst bewerkt:
Nou, een koopje? € 24-- is toch niet goedkoop.
Dat is hetzelfde prijsniveau als in Nederland.
Ik heb de camping prijzen altijd al hoog gevonden.
Afijn, veel plezier daar.
 
Bovenaan