Camping Vranovska Plaz

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hoi allemaal,
Wij zijn van plan om met 2 kinderen (7 en 12 jaar) naar Vranovska Plaz te gaan in juli.
Kan er iemand zijn ervaringen met deze camping meedelen?
Alvast bedankt !
 
Dat is inderdaad de website. Hieronder enkele vragen:
- zijn er goedkope restaurants in de buurt / welke zijn goed?
- is er veel te zien/ te doen ?
- is het een leuke camping voor de kinderen?
- veel verschillende nationaliteiten op de camping?
Bedankt voor de reacties!
 

Ad Verschoor

Donateur
Hallo Krispas, de camping heb ik geen ervaring mee. Wel wat met de streek, die je gaat bezoeken. Bezocht heb ik Pelhrimov, Dacice, Telc, Trebic, Slavonice en Jihlava. Je kunt het allemaal lezen en zien in mijn reisverslag "Hoe was jouw vakantie" 2012 in de berichten 115 tot 138. Voor nu alvast veel plezier met de voorbereidingen voor je vakantie.
 
Hallo Krispas,

We zijn er in 2011 heengereden. Kwamen op een zaterdagavond tegen 20.00 aan.
Hebben eerst voor 3 dagen betaald en mochten toen een plek gaan zoeken.
Helaas was er geen plek meer voor een onze vouwwagen.
Alles stond hutje mutje vol. tussen de caravans zat nog geen meter ruimte.
Tenten stonden direct naast elkaar. je moest over de scheerlijnen heenstappen.
Ik had daarvoor de hele week via de webcam gekeken en toen waren er nog wel plekken vrij.
Maar in het weekend word het helemaal volgezet. Zo erg als hier heb ik het nog nooit eerder gezien.
Wij vonden het erg jammer want het leek ons zo leuke camping voor de kids.
Wij zijn toen doorgereden naar een andere camping.
Maar misschien is het dit jaar beter. Ben benieuwd naar je ervaring.

mvg
Anselina
 
Wij zijn van plan om met 2 kinderen (7 en 12 jaar) naar Vranovska Plaz te gaan in juli.
Kan er iemand zijn ervaringen met deze camping meedelen?
Hoi Krispas,

De website ziet er echt prima uit van die camping, maar wij zijn vorig jaar ook gegaan zonder te reserveren. Je komt aan en moet eerst een minimum aantal dagen betalen voor je de camping op mag (je kan niet even over de camping lopen). Het sanitair is prima, maar de tenten en caravans stonden echt hutje mutje, net als Anselina al aangaf.

We hadden een heel klein plekje gevonden, daar kon ons reserve koepeltentje staan, maar op zoek naar elektra was ook een drama met een haspel van 25 meter kwamen we niet eens in de buurt en hebben toen besloten alles weer in te pakken en het geld terug te vragen.

Uiteindelijk zijn wij een stuk verder gereden en terecht gekomen bij een kleine camping in Opatovec, nee echt een kleine camping maar met nieuw sanitair, een barretje en aan een meertje. Onze kinderen (toen 9 en 12) hebben zich prima vermaakt! Heerlijke rust en ruimte! Tja, minder vermaak dan Vranovska, maar daar hadden wij echt geen bezwaar tegen.

We hebben daar ruim een week gestaan en gaan deze vakantie er weer naar toe...... Succes als je toch voor Vranovska Plaz gaat, maar bij aankomst denk ik dat je hetzelfde gevoel gaat hebben als Anselina en ik!

Groetjes,
Miranda
 
Hoi Miranda,

Wij zijn heel blij met je uitgebreide uitleg en hebben dan ook besloten om er niet naar toe te gaan.
We hebben een grote tunneltent bij ons en hebben geen zin om dicht tegen elkaar te liggen.

We hebben gekozen voor camping Oasa Praha om een weekje cultuur te kunnen opsnuiven in Praag en omgeving en zullen daarna waarschijnlijk doorrijden naar het Lipnomeer.

We wensen jullie een hele fijne vakantie toe in Opatovec en zullen de camping zeker onthouden voor als we eens in de buurt zijn.

Prettige vakantie.

Groetjes,
Kristel
 
Beste Kristel,

Camping Oase is een prima keuze! Wij zijn er de afgelopen twee jaar ook geweest om Praag te bezichtigen. Een voor Tsjechische begrippen duurdere camping, maar die wel voldoet aan de Nederlandse wensen. Neem ook eens een kijkje in het overdekte winkelcentrum Chodov, als jullie tijd over hebben.
Veel plezier!

Groetjes,
Miranda
 
Bovenaan