Camping voor jongeren

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Voor jongeren geschikte camping gezocht

Ik ben 19 en ga dit jaar voor het eerst naar tsjechie, wie weet een camping waar meer jeugd te vinden is of wat te doen is gvoor de jeugd, er hoeft geen disco bij te zijn maar zou wel fijn zijn als er meer jeugd is, ik ga de eerste 3 weken van augustus zijn er veel mensen die zo laat op vakantie gaan???

Bedankt alvast voor jullie reacties
 
Hallo Martijn,
Wij hebben 2 kids van 15 en 11 jaar.
We zijn in het reuzengebergte geweest bij camping dolce Vita.
Er is een kleine disco bij en veel jongeren.
Een groot meer waar je kunt zwemmen.
Dit is wel 3 jaar geleden.
Er waren genoeg jongeren voor onze kids,maar ook wel van jouw leeftijd.
Elke avond werd er een kampvuur gemaakt waar iedereen bij zat.
Erg gezellig.
Anders moet je even kijken op de site van deze camping.En je kunt ook naar de reacties kijken van andere mensen op campingreview.nl.
Groetjes en succes .
Gitte Masselink

En nog wat Martijn,
Je gaat de eerste weken van de bouwvakvakantie,dat is juist leuk en meer kans op jeugd
 
Hoi Martijn,

Ik ga ook naar het Lipnomeer. Ik heb campings uitgezocht via www.eurocampings.net. Bij sommige campings staat een website vermeld. Of je kunt de camping op zoeken via google.
Ik heb niet echt gezien dat er een activiteitenteam aanwezig was op een van de campings. Ook zijn discotheken aan het lipnomeer denk ik spaarzaam. Maar overdag valt er genoeg te doen: kanoen, raften, fietsen.
En erg leuk: 's avonds mag er op heel veel campings een kampvuurtje voor je tent gemaakt worden.

groetjes

monique
 
Martijn schreef:
ik ga de eerste 3 weken van augustus zijn er veel mensen die zo laat op vakantie gaan???
jahoor wij hebben in het noorden bouwvak vakantie laatste week van julie en eerste 2 week aug ga zelf ook voor de vierde keer naar tsjechie in aug ..
Bij het lipnomeer zijn veel hollanders idd
 

Vonny

Geblokkeerde account
Welke camping ??
Ik ben vorige week geweest op camping Bohemia en heb een camping in Frymburg bezocht, die zag er mooier uit, zij zijn beiden duur ,te weten zo,n 600 kronen voor 2 personen.

Inderdaad zijn erveel landgenoten uit Nederland
 

Vonny

Geblokkeerde account
Toch typisch dat op de mooie tsjechische campings nagenoeg geen Nederlanders te vinden waren, ik ben bij zo,n 5 campings langs gefietst, kwalitatief kon ik me er wel iets bij voorstellen.

Prijsnivo is er een stuk lager, gemiddeld rond de 10 Euro.
 
wij zijn naar verschillende campings geweest en waren per nacht met een hond en 4 personen nog geen 10 euro per nacht kwijthoor!!!!

en het sanitair daar was schoon hoor uit eigen ervaring mee gemaakt

dus waarom dan meer betalen ?
als het goedkoop kan.
 

Vonny

Geblokkeerde account
De door mij genoemde campings staan in de ACSI en de ANWB vermeld en daarvan heb ik er een stuk of bezocht, prijzen van 10-13 euro voor caravan,stroom,auto en 2 personen, deze campings liggen allen aan het Lipnomeer.

Misschien handig als je een overzicht van camping namen geeft en eventuele websites, mooie en goedkopere campings zijn voor velen interressant, Bij voorbaat dank :)
 
Wij (24 en 21 jaar) gaan a.s. maandag ook richting zuid-bohemen! We gaan gewoon op de bonne fooi heen en zouden graag enkele leuke campingadresjes achter de hand willen. Esiegers zou je mij hierbij kunnen helpen, ben namelijk echt nieuwsgierig naar jou campings die zowel goed als betaalbaar zijn!

Andere tips, restaurants of must sees zijn ook van harte welkom!

Alvast bedankt!
Groeten van Jeffrey en Marita
 
Hoi Jeffrey en Marita! Van harte welkom op het forum. Even een tip: laat je plannen niet helemaal afhangen van het antwoord op je vragen; niet dat je geen antwoord zult krijgen, integendeel, maar op dit forum staat al heel veel concreets, en dat is natuurlijk niet voor niets. Daar komt bij dat jullie natuurlijk wel een beetje laat zijn met het inwinnen van informatie... ;)

Kijk vooral zelf even de rubrieken "Kamperen" en "Attracties & Bezienswaardigheden" door, dan krijg je alvast een indruk wat zoal de mogelijkheden zijn en kan je evt. in bestaande onderwerpen vragen stellen die van toepassing zijn.
Succes! :)
 
Ben idd de hele middag al aan het rondsnuffelen geweest op het forum en heb vanalles opgeschreven, maar vind eigelijk steeds dezelfde campings, a la: Frymburk, villa bohemia, autocamp lipno modrin, Camping Chvalsiny. Vandaar dat ik ook benieuwd was naar de andere adresjes...

Qua bezienswaardigheden gaan we zeker Cresku Krumlov bewonderen en wellicht nog richting praag, verder heb ik niet echt concreet kunnen krijgen wat echte leuke bezienswaardigheden zijn.

Tevens houden wij wel van knusse terrasjes en verlichte straten, gewoon dat het gezellig oogt, misschien zelfs wat live-muziek erbij...
Zijn hier ook nog tips over in de buurt??

Hoop alsnog wat te horen!

Groeten Jeffrey en Marita
 

Vonny

Geblokkeerde account
Cresky Krumlov lijkt me mooi s.avonds.
Restaurants zijn er voldoende buiten de camping in de dorpjes of langs de binnenwegen.

Kemp Jesonev bij het veerpont zag er mooi uit.

Cesky Budejodevice met zijn mooie plein etc zou ik niet overslaan op weg naar Praag, er is ook een enorm grote InterSpar winkel.
 
Bedankt voor je reactie Vonny, maar heb geprobeerd meer over Kemp Jesonev te vinden, maar Google kan helemaal niets vinden en hier op het forum verder ook niet... weet je zeker dat de camping zo heet?

Weet je misschien nog andere namen van campings?
 
Vonny schreef:
De door mij genoemde campings staan in de ACSI en de ANWB vermeld en daarvan heb ik er een stuk of bezocht, prijzen van 10-13 euro voor caravan,stroom,auto en 2 personen, deze campings liggen allen aan het Lipnomeer.

Misschien handig als je een overzicht van camping namen geeft en eventuele websites, mooie en goedkopere campings zijn voor velen interressant, Bij voorbaat dank :)

Ja maar niet alleen aan het lipnomeer zitten mooie campings ook aan het orlikmeer wel vooral autocampings zijn typisch tsjechische campings.
Goedkoop zijn de campings toch wel in tsjechie ???
heb nog geen duure camping daar meegemaakt
 
Bovenaan