Camping voor jongeren

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

maritaenjeffrey schreef:
Hey esiegers!

Bedankt voor je reactie, maar zou je wat specifieker kunnen zijn, bijv. namen van campings e.d.? Of andere tips...
ik ben specifiek genoeg de campings die op de wesite staan en op anwb zijn lang niet alle campings die tsjechie bied.

op een campingkaart die tekoop is in tsjechie staat alles vrij duidelijk op . eigenlijk duidelijker

wat vonny al zei, restaurantjes heb je overal in dorpjes en stadjes. het is zo goedkoop dus je kan elke dag wel uit eten hihi :D
halve liter bier is ongeveer 50 euro cent dacht ik.
shoppen is leuk in tsjechie en goedkoop.
leuke stadjes gezellige terrasjes.
supermarkten zijn ook goedkoop. en het is een heel mooi land
 

Vonny

Geblokkeerde account
0,5 liter pivo kost getapt op een camping 20 kronen.

Kemp Jenisov bij Horni Plana ( mooi dorpje met restaurants), er is ook een hotel bij.

Over prijzen kun je een hele dag bezig blijven, de diverse campings die ik aan het meer gezien heb waren tussen de 10-13 Euro, er waren goedkopere maar daar stond het sanitair en de entourage ons niet aan.Ik hou me toch maar aan de ACSI-ANWB campings vast

Als je van fietsen houdt kun je met zo,n 50 km1 en 2 pontjes rondom het meer fietsen
 
Dankje voor de informatie... deze camping lijkt me idd errug leuk!
Het sanitair moet idd welr goed zijn, dat is ook wel een vereiste vanuit onze kant en het liefst een aanliggend meer of een zwembad erbij.

Moet zeggen dat ik het wel spannend blijf vinden hoor, mijn vriend wil op de bonne fooi heen, maar ik heb zo'n idee van komt dit allemaal maar goed en zitten we straks niet op een een of andere camping die om te treuren is. Meestal boekten we een vliegreis via internet naar turkije/tenerife, dat is natuurlijk heel wat anders.

Dacht misschien kunnen jullie me wat geerust stellen...
 
Camping voor jongeren rond de 20?!

:zwaai: Hallo Hallo ;)

Ik ben eigenlijk op zoek naar een camping voor 4 jongeren rond de 20.
Wij zijn op zoek naar een gezellige camping, waar in de omgeving veel te doen is .
We willen lekker dagjes weggaan en de omgeving goed verkennen, ook sportieve dingen doen zoals kanoen raften zwemmen fietsen wandelen!
Veel plannen dus.
Maat het lijkt ons ook leuk als er in de buurt wat leuke barretjes reataurantjes of discoteheken zijn:cheers: .
Genoeg wensen dus maar heeft iemand een goed idee?
Een leuke camping voor ons?
Ik ben al aardig op zoek geweest maar vind het erg lastig wat uit te zoeken en hoop dat jullie mij kunnen helpen?

Groetjes :danku:
 
Wij zijn vorig jaar 'n paar keer in Doksy geweest, even afkoelen aan het meer.Er was toen best veel jeugd uit verschillende landen, dus volgens mij 'n prima plek om 'n hele leuke vakantie te hebben.:top:
Langs het Machameer zijn ook leuke eetgelegenheden, en kleine barretjes om iets te drinken.
 
Pubervriendelijke campings

Toen de kids klein waren gingen we altijd met de caravan op de bonnefooi naar Tsjechie, een makkie, zwemmeer en speeltuin en ze waren tevree. Nu de oudste 16 is wordt het een stuk ingewikkelder en moeten we echt zoeken naar een plek waar de puberjeugd toch ook enigszins aansluiting heeft met elkaar.
Niet zozeer zijn wij dus op zoek naar een kindvriendelijke maar meer naar een PUBERvriendelijke camping.
Kan iemand mij doorverwijzen naar een reeds bestaand topic hierover of mij voorzien van een aantal campingnamen die voldoen aan de "eisen"?
 
Reserveren hoeft niet. Hebben wij nog nooit gedaan, en toch zijn de plaatsen ruim. De glijbaan komt uit in het meer, en kost een paar centjes, heel weinig. Het zwembad is voor de kleintjes. De disco is op de camping in een buitenruimte, elke avond van 19.00 tot 22.45, en gaat daarna binnen verder voor de oudere jeugd.
 
hai

verleden jaar hebben we op die camping gestaan. onze kids willen terug, pa en moe willen wat anders. vooral omdat de omgeving niet al te veel aan dagjes uit te bieden had.
maar om eerlijk te zijn moet ik zeggen dat we er een heerlijke vakantie hebben gehad.
water om te zwemmen, eet/drinktentjes genoeg, live muziek die 11 uur stopt, broodjes op de camping, kermis op de camping (geen last van) buiten bioscoop, disco voor klein en groot (was afgelopen jaar wel een groep jongeren van buiten af die in het weekend herrie schopten, politie was er elke avond), al met al eengeschikte camping voor pubers. die van ons waren 17, 16 en 14.
tot nu toe hebben we nog geen camping gevonden waar we graag heen willen, dus wie weet waar het op uit draait. volgende week donderdag de 19e gaan we, dus ...

groetjes mima
 
Bovenaan