Camping ten westen van Pilzen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ben op zoek naar een camping tussen ruwweg de grens en Pilzen.
Camping moet half april open zijn en er moet gelegenheid zijn om te vissen.
En liefst dan ook nog restaurant en of dorp ter plekke of op loopafstand.

Veel campings gaan pas 1 mei open.
Liefst een camping met eigen visgelegenheid met dagvergunning o.i.d.?
Hoeft geen Nederlandse camping te zijn.

Hoor het graag van jullie!
 
Wij hebben een aantal keren op camoing Diana gestaan in Ejpovice.
Net voorbij Plzen.
Het is een typische Tsjechische camping met een restaurantje.
En een zee van water er omheen.
Werkelijk geen idee wanneer geopend.
Maar leuk dat wij het daar hadden!
 
@ Jacques. Prima suggestie. Heb in mn navigatie gezet.

@ Kukel. Deze is een stuk voorbij Plzen en pas op 1 mei open. Evengoed bedankt natuurlijk.
 
Maakt niets uit, maar de genoemde camping heeft een behoorlijk meer om te vissen etc. Tevens grenst het aan een chata-park, met een pension en sport/fitnessmogelijkheden.
www.penzion-chaty-sycherak.cz
Winkel, twee restaurants etc. Bor is vlakbij en heeft twee grote supermarkten en verschillende andere stadsmogelijkheden. Geen grote stad, maar je vindt er alles van apotheek tot slager.Van polikliniek tot garage etc
www.bor.cz.
Eens de grens over in Rozvadov ben je op de camping/chatapark in een kwartiertje
 
camping hracholusky ligt wel ten westen van plzen
Ziet er ook goed uit, bedankt!

Die site kende ik wel, maar vraag me wel eens af of alle campings daar te vinden zijn. Vandaar o.a. mijn vraag.

Maakt niets uit, maar de genoemde camping heeft een behoorlijk meer om te vissen etc. Tevens grenst het aan een chata-park, met een pension en sport/fitnessmogelijkheden.
www.penzion-chaty-sycherak.cz
Winkel, twee restaurants etc. Bor is vlakbij en heeft twee grote supermarkten en verschillende andere stadsmogelijkheden. Geen grote stad, maar je vindt er alles van apotheek tot slager.Van polikliniek tot garage etc
www.bor.cz.
Eens de grens over in Rozvadov ben je op de camping/chatapark in een kwartiertje
Had m al genoteerd. Deze gaat het o.a. wel worden denk ik!
 
Mensen allemaal bedankt voor het meedenken en ikzelf vind camping Ostende nog niet zo gek, dus dat ga ik uitzoeken.:top:
 
E.e.a. loopt een beetje door elkaar hier volgens mij. Want mijn vraag was van vorig jaar februari en inmiddels niet meer relevant.
 
Bovenaan