Camping Sever - Chlum u Trebone

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hoi Kachel

Het is en blijft natuurlijk wel een leuke camping. Ben er deze zomer 2 weken geweest. Prima eigenaar, lekker meer, dicht bij dorpje...alleen jammer dat er periodes zijn dat er veel vaste klanten zijn die ieder jaar terug komen.
 
clum u trbone

Ja dat klopt, maar je kunt als je wilt gemakkelijk om kleden in douche.
Ik ben ook nog al persoon dat op mijn prive is gesteld.
Je neemt gewoon je tas mee, en zet je tegen muurtje daar doe kleren in. En dan is heel goed te doen.
Groetjes,
marjan
 
Dat gaat je zeker lukken Stanny, het is gewoon een heerlijke camping. De douches zijn prima. Echt geen enkel probleem!
De omgeving is ook prachtig en gezellig. En dat het Hejtmeer voor je neus met het kampvuurtje en de enorme glazen Gambrinus.

Wat wil je nog meer...daar kan geen gordijntje tegen op!!
 
Dit klinkt wel als een camping waar wij naar toe willen!
Ik had er al een goed gevoel over en deze verhalen bevestigen het.

Zijn er mensen kort geleden op de camping geweest?
Is het nog steeds een goede camping?

Ik las op de site ook over WIFI. Is dit op de hele camping aanwezig, of is er een punt waar je naar toe moet?

Ik hoor graag of er nog recentere verhalen over de camping bekend zijn!

Groetjes en bedankt vast,
Marije
 
Aanrader!!

We zijn er nu en het is helemaal super!

Veel plaatsen zijn direct aan het water. Zo ook de onze. Vanaf onze luie stoel kijken we naar de kinders die op een paar meter afstand in het water plonzen.

Het is een kleinschalige camping, met een zeer vriendelijke eigenaar.
Het sanitair is netjes en schoon.
In een soort kiosk bij de ingang kun je broodjes, drinken en ijsjes kopen.

Voor de kleinere kinderen is er een speeltuin met een zandbak, schommels enz.
Voor de wat oudere kinderen zijn er pingpongtafels, een tennisveldje en een volleybalveld. Volgens mij kun je alle benodigdheden hiervoor zelfs lenen bij de kiosk. Ik zag tenminste jongeren lopen die tennisrackets terug brachten bij de kiosk.
Ook ligt er een roeiboot, die je denk ik ook kunt lenen om het meer op te varen.

Op loopafstand van de camping is een pinautomaat, 2 supermarkten en nog wat andere winkeltjes (groente/fruit, kleding, camping- en sport benodigdheden).

Je kunt gratis gebruik maken van het draadloos netwerk van de camping. Dit is een goede verbinding! Veel beter dan wij op een Nederlandse camping hadden.

Kortom: een aanrader!!!
 
Echt een super camping, is inmiddels een vaste stek geworden van ons we verblijven ieder jaar minimaal een paar dagen.

Het enige wat wel een beetje jammer is dat er inmiddels zoveel nederlanders komen:D
 
Op dit moment ben ik op camping Sever.
Helaas(maar misschien is dit in het naseizoen ook op meerder campings) is alles dicht hier:geen broodjes, geen ijs, geen restaurantje, geen bier....:(
Gelukkig is het dorp op loopafstand.
Er staan hier welgeteld 5 caravans....en dus hebben we een plekkie aan t meer met fabelachtig uitzicht!
Ik denk dat het in het hoogseizoen niet mijn camping is: er zijn geen afgebakende plekken, dus het middenveld is een beetje "sta waar je wilt".
De doucheruimtes zijn prachtig...alleen wél douchen achter gordijnte! En dus niet zoals hier vermeld werd, een douche zoals we gewend zijn.
Nu is het stil, als het drukker is ben ik hier toch echt geen fan van!.
De prijs is natuurlijk om je te bescheuren! Wij genieten dus, van uitzicht, heerlijk warm zonnetje, lekker uiteten, kampvuurtje vor de deur!:top:
 
Bovenaan