Camping Roznov

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Kan iemand ons vertellen hoe het er is. Kun je er goed eten?
We hebben al een keer in Bojkovice gestaan en op Mercur.
We gaan met drie kinderen en wel van 19 , 17 en van 11 jaar.
Is het zwembad schoon? Op Bojkovice leek het zwembad heel wat, maar dat viel vies tegen.
Ik kan van de website niet zo goed wijs worden, omdat de duitse en engelse taal er niet op werkt.

Hoop dat iemand mij wat kan vertellen over deze camping.

Alvast bedankt.:)
 
Ik ben van plan deze camping weer eens aan te doen dit jaar.
Wie is hier vorig jaar nog geweest? Was het een beetje druk en gezellig of wordt deze camping ook een verlaten en triest oord zoals zovele?
 
Wij zijn er vorig hjaar nog geweest, je moet wel op het nieuwe stuk (achteraan) vragen om te staan.
Goeie toiletten en douches.
Wij waren er tijdens het festival in het openlucht museum, toen was het er druk, er was toen ook een ANWB caravangroep, dus erg druk.
Toen die eenmaal weg waren was het redelijk rustig.
Het is redelijk dicht bij het centrum en het openlucht theater, we hebben in de buurt alles gefietst, dat is goed te doen.
Het zwembad zijn we niet in geweest.
 
Raad je het achterste stuk alleen aan vanwege het sanitair? Want wij waren jaren geleden op deze camping en namen idd het achterste stuk met een sleutel, maar we vonden het helemaal niet zo gezellig. En hoe slecht zijn de normale toiletten, heb je die ook gezien?
 
Ja! Maar toen waren er erg veel mensen in de huisjes, de vrouwen toiletten en douches gingen nog wel maar bij de heren stonk het behoorlijk, ja, als bier je lijf verlaat stinkt het!! :D

Het is dus best mogelijk dat het reuze meevalt als er geen festival en en daardoor minder mensen.

Ze willen je van de receptie wel het liefste in het achterste deel hebben als buitenlanders viel mij nu al twee keer op.

Had ik al verteld dat we er twee keer zijn geweest (beide keren tijdens een festival) en dat we de eerste keer op het voorste veld hebben gestaan omdat het achterste vol was?
 
We stonden daar toen helemaal alleen, maar wel tussen de bomen. Alle andere kampeerders pasten net op het nieuwe deel.
Ik persoonlijk vind het achterste deel beter maar gezelliger, nee, dat niet.
 
Dan neig ik toch naar het voorste deel. Als de toiletten echt te erg zijn hebben we in de caravan een toilet. En de kinderen gaan toch elke dag zwemmen, dus die douchen ook in het zwembad. Ik vind zelf een koude douche niet zo erg.
 
Jazeker! Het is een geweldig museum. Ik ben er een jaar of 10 geleden geweest, toen er verder "niets" te doen was.
Ik ben reuze nieuwsgierig naar dat festival, zou er graag heen gaan tijdens het festival, ik ga gauw uitzoeken wanneer het is.
 
Bovenaan