Camping Praha Klanovice

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

hoi kan iemand mij iets meer vertellen over
deze camping
ik zag deze camping staan bij voda tent
dat is een verhuurfirma van tenten
het zag er allemaal mooi uit met 2 zwembaden enzo
ik ben benieuwd of er al iemand is geweest
 
het is een leuke camping waar de kinderen leuk kunnen zwemmen er is een bad meester bij , sanitair prima echt hollands ,eten naast bij het voetbal veld is ook oke tenten van vodatent is prima goede bedden .er word druk gewerkt om het allemaal nog beter te maken ,maar van onze kant geen klachten.als ik ik cijfer mag geven is het zeker een 8 waard groetje fam de jong drachten:cheers:
 
Op deze website staat een recensie:

Prettige camping in een buitenwijk van Praag grenzende aan het bos. Op de camping zijn twee zwembaden en trampolines. De camping heeft een goede verbinding via het openbaar vervoer (zowel met de trein als met de bus) met het centrum van Praag (valt in de 0-zone waardoor op een 7-dagenkaart gereisd kan met metro, tram, bus, trein voor slechts 10 euro). Supermarkten en restaurantjes genoeg in de buurt en allemaal goedkoop. Via Vodatent (site: vodatent.nl) een bungalowtent gehuurt (met alles er op en eraan) op deze camping en was hier zeer tevreden over. In een volgend dorp hadden we fietsen gehuurd, maar sinds we met onze fietsen op de camping verschenen zijn deze ook op de camping te huur.
 
We zijn een beetje dichter bij een keuze: praha klanovice

Nogmaals een vraagje aan jullie:beleefd: :
Ik heb al op dit forum rondgesnuffeld, maar kon bijzonder weinig vinden over Klanovice, of ik heb niet goed gezocht dat kan ook hoor, maar zijn er mensen met ervaringen? Goed of slecht?
Ik hoor ze graag!
 
Klanovice

Hoi 'haab',

Ik ben nieuw op dit forum en zag je vraag over Klanovice. Ik woon inmiddels 2 jaar in Klanovice (maar al 14 jaar in Tsjechie), en heb daarom zelf de camping nooit gebruikt maar kan wel een reactie geven op Klanovice zelf.
Camping van de buitenkant ziet er goed verzorgd uit. De camping grenst aan het bos (Klanovice les), een groot beschermd bos aan de oostkant van Praag. Centrum Praag is zeer makkelijk te bereiken (trein ieder half uur, 50kc retourtje). Het is er stil (geen grote wegen in buurt, geen vliegverkeer er over heen) en schoon. Zwembad, tennisvelden, voetbalveld en grote sporthal in de buurt. Ook golfbaan en uitstekende restaurants (met internationale keuken naast het goedkope tjechische hospoda eten). Kleine maar zeer goed gesorteerd plaatselijk supermarktje. Ook warme bakker (!).
Van vroeger uit was Klanovice DE plaats voor de rijke Tsjechen om hun buitenhuisje te hebben. Het is nu een groene villawijk en nmm een van de meer aantrekkelijke wijken van Praag. Eigen website van Klanovice kun je hier vinden: http://www.praha-klanovice.cz/
Laat maar weten als je specifieke vragen hebt.
 
nou specifieke vragen? Begin weer als een kip zonder kop zie ik, bedankt natuurlijk voor de info.
We twijfelen heel erg tussen een camping aan het lipnomeer en die in Klanovice. Ik ben bang dat twee weken in de buurt van Praag te lang is en dat het natuurschoon er minder is.
Vind jij dat ook? Of is er veel te doen en te zien, m.u.v. Praag zelf? We zijn namelijk geen niksdoeners (behalve thuis dan) we willen graag echt wat van Tsjechie zien, maar we zijn niet echt in de gelegenheid om dit jaar rond te trekken.
 
Rustige Camping

Wij zijn dit jaar naar deze camping geweest omdat we wat meer van Praag wilden zien, het is een leuke camping met een goede zwembad, de trampolines vonden de kinderen ook te gek.
De sanitair is erg schoon.
Praag Centrum is gemakkelijk te bereiken, bus stopt voor de camping en voor 100 kronen kun je de hele dag in de bus en metro reizen

Alleen vonden we het beleid erg streng, de kinderen moesten (eigelijk) om 10 uur stil zijn. Ook was mijn zoon van 17 met 3 vrienden ook mee, hiervoor was er eigelijk niets, de teras was al om 19:00 uur dicht en in het dorp was er voor jongeren ook niets te doen.
Uiteindelijk mochten ze tot 12uur op het zwemmersveldje samen zijn met andere jongeren van de Camping, Nederlanders en ook veel Denen
ook de informatie bij de receptie was erg mager, geen mountainbickes te huur, geen tennisveld, wel een handige winkeltje bij de receptie waar je oa brood kunt halen
We hadden voor 2 weken geboekt maar na een week zijn we weer vertrokken naar de camping waar we vorige jaar waren bij de Lipno meer, hier hebben we het nog erg leuk gehad
Camping is een aanrader voor mensen die van rust houden en Praag willen zien, de camping is niet ingesteld voor kinderen ouder dan 15 en s'avonds met elkaar willen ' chillen'
 
Bovenaan