Camping-pension Bystricka

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Als jullie naar een mooie camping willen of pension met een mooie omgeving , moet je hier eens kijken op deze site.


ik ben er 4 keer geweest en is echt een aanrader waard.:top:
ga er 19 december weer heen tot 2 Januari.

groetjes , Huub
 
Heb net de site bekeken, Helaas staan er niet veel foto's op. Kan nog moeilijk een beeld vormen, maar ik ga de camping in mijn lijstje opnemen met "mogelijk leuke campings". Het valt me op dat er toch stiekem steeds meer kaas-campings te vinden zijn in CZ. Op zich een goede ontwikkeling, want de standaard van de Tjechische ondernemers valt toch vaak tegen.
 
Het valt me op dat er toch stiekem steeds meer kaas-campings te vinden zijn in CZ. Op zich een goede ontwikkeling, want de standaard van de Tsjechische ondernemers valt toch vaak tegen.

Dan kan je net zo goed in NL blijven als je een NLcamping zoekt. Voor de prijs hoef je het vaak niet te laten want die is ongeveer van NL niveau.

A3.
 
Wellicht zal Huub naar het pension gaan, beetje fris in je tentje...:koud:
Ahoy

nee ik ga niet in een tentje hoor echt veel te koud.

ik ga daar kerst en nieuwjaar vieren met de fam,Barthen
en ook werkzaamheden verichten in de nieuwe pensions.
2 zijn al helemaal klaar en de ontbijd ruimte ook.
en het is binnen ongeveer 25 graden dus koud zal je het niet hebben.

en het klopt je kunt via de foto`s op de site niet echt een goed beeld krijgen hoe mooi het daar is.
ik zal als ik daar ben praten met de eigenaar dat er meer duidelijke foto`s op de site komen zodat je kunt zien dat het er echt mooi is.

groetjes
 
Dan kan je net zo goed in NL blijven als je een NLcamping zoekt. Voor de prijs hoef je het vaak niet te laten want die is ongeveer van NL niveau.

A3.

Hier ben ik het dus niet mee eens. Ik mag graag naar een camping gaan in CZ vanwege de omgeving en het land. En ja, de meeste campings met een NL achtergrond in CZ hebben een wenselijk kwaliteit niveau. Hiermee bedoel ik dus dat je niet vanaf de drempel van het toilet in een boogje de pot moet bereiken, omdat je geen stap in de WC durft te zetten.
Waarom kun je niet het mooie van CZ (en de omgeving Bystřička) combineren met een Ollandse aanpak? Het gaat er mij helemaal niet om dat ik in het Nederlands wordt aangespoken. Ook vind ik het niet erg om tussen tenten/caravans met onverstaanbare talen te zitten.
 
Bovenaan