Camping Pardubice

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Er is een vrij kleine, rustige en schone camping direkt buiten het centrum van Pardubice. Geen georganiseerd vermaak of zelfs maar een kantine, maar het zwemparadijs is er vlak naast. De beheerders zijn buitengewoon vriendelijk en behulpzaam! Ga vanuit het centrum ri. IJshockeyhal, steek de brug over en dan bij de eerste stoplichten rechtsaf. Bij het kroegje U Josefu ('s avonds met zeer gezellig terras!) weer rechtsaf, bij voetgangersbrug linksaf, weg volgen en dan kan je de camping niet missen. Doe ze de hartelijke groeten van Peter uit Holland met de Tatra 613........
bye.gif
 
zligt het in de wijk polabiny dan?.... kprobeer me het voor te stellen waar het ongeveer zou zijn...
 
Geen idee hoe de wijk heet, helaas. Maar met de bovenstaande routebeschrijving moet het lukken. Als je stevig doorstapt is het voor de hamburgerverslaafden nog geen half uurtje van de McDonalds verwijderd
wink.gif
met de auto nog geen vijf minuten!
 
Ik probeer deze camping te contacteren, echter zonder succes. Onze vrienden uit Pardubice hebben het ook meermaals geprobeerd...
Tatafran, kan je mij iets meer vertellen over de voorzieningen : lozen chemisch toilet, grijs water, water nemen,.....

Alvast bedankt,
 
heb me vorige nacht rotgezocht op het net over deze camping.... .
kzal er wel meer over te weten komen binnen 2 weken,dan zie ik me vrienden uit pce terug... .

alusprint:goedkoope verblijfplaats in pce: hostelovy dum arnost...een 350-400kc de nacht, redelijk goed ingericht,keukentje,zeer propere badkamer(vernieuwd)enz.... heb er al 6 x verbleven.... .en het is ideaal: als je wilt uitgaan tot een 07.00 smorgens:receptie is 24/24 open.... .en het is het centrum gelegen:5min wandelen van de zelena brana,grande...
 
Water innemen zal wel geen probleem zijn, aangezien er ook voldoende douches en wasgelegenheden zijn. Wat grijs water is weet ik echter niet, sorry! En ook over het legen van chemische toiletten kan ik geen zinnig woord zeggen, aangezien wij óf met een tentje onderweg zijn, of zo'n hut huren - die hebben ze daar trouwens ook. Wat mij er vooral zo aangenaam is opgevallen is de grote behulpzaamheid en vriendelijkheid van de beheerders: geen moeite was teveel om mij te helpen, inclusief het voeren van telefoongesprekken naar Praag over Tatra onderdelen, want mijn Tsjechisch is daarvoor absoluut onvoldoende. Het was er verder schoon en rustig, maar dat zei ik geloof ik al. In ieder geval een fijne vakantie gewenst!
Peter
 
heb die 'camping' gezien,alhoewel camping.... grasveldje,en een stuk beton...enkele mobilehomes,wat tentjes nie meer dan dat.... . wel positief:juist naast die camping is er een groot recreatiezwembad(waar ik ben gewwest),zonder meer goed!....maar om die camping aan te raden...eerste indruk:slecht-zeer slecht....
op een 15 mintujes wandelen van centrum.... .

heb dit nu eens gezien:zal wel blijven logeren bij me vast hostel en vrienden daar...
 
Bovenaan