Camping Ostende bij Pilzen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

dank je, hoek! ben je erzelf geweest? weet je ook of er bewaking is op het kampeerterrein?

dank je freddy, staan leuke foto's of de site.... helaas kan ik nog geen tsjechisch!
 
sorry, Ostende is wel een camping waar je als voetbalvrienden moet douchen,geen grendels op de deuren van de wc, geen gordijnen aan de douches, geen aparte wascabines, maar dat ben je vlug gewoon,
camping is gelegen aan een meertje, je kan tevoet naar de tram gaan, wel een eindje stappen
10 minuutjes, met een winkeltje enkel, melk, koeken en smeerkaas, maar je overleeft dit wel
 

Tabe

† In Memoriam
versluys schreef:
wel een camping waar je als voetbalvrienden moet douchen,geen grendels op de deuren van de wc, geen gordijnen aan de douches, geen aparte wascabines, maar dat ben je vlug gewoon
Heerlijk. Waar vind je nou nog zo'n camping.!!! Lekker pionieren. Zo troffen wij onze eerste camping ook aan in Nepomuk en later in Hnacov. Inmiddels is het daar wel gemoderniseerd. Maar het had toch wel iets, die ouderwetse campings. Tja, we worden nu wat verwend , he !. Moeten nu campings zijn met moderne douchehokjes en ALTIJD schoon. WC-deuren die op slot kunnen. Liefst met een mooi zwembad er bij. Waar blijft het echte kampeergevoel !!!!!

PS Nepomuk ongeveer 35 kilometer van Plzen en Hnacov ongeveer 55 kilometer van Plzen. Vooral Hnacov is een aanrader. En anders is Frankrijk misschien iets.
 
Dat staat gewoon op de website, Diedrich:

The accommodation in opportunely outfitted cottages with 2, 3 or 4 beds and next in bungalows with bathroom and WC ..... Otherwise the lavatory and bathroom with hot water are centralized, kitchen and washhouse are located in buildings near the cottages.
 
Bea5 schreef:
dank je, hoek! ben je erzelf geweest? weet je ook of er bewaking is op het kampeerterrein?
Hallo Bea5,

:) :)) Wij zijn er vorig jaar (2005)geweest in augustus. Ik vind het een vrij dure camping voor wat het te bieden heeft. Bewaking heb ik niet gezien maar het terrein is goed omheind met een hek. Je kan alleen via het water op de camping komen, als je slechte bedoelingen hebt. Bij de ingang ligt een vrij groot parkeerterrein.
In het restaurantje kan je heerlijk eten maar je moet wel de enorm vele vliegen:regen: op de koop toe nemen.
De douches waren schoon en heerlijk.

Je kan ook heerlijk het meer rond lopen. Er is een gedeelte waar je naakt kan zwemmen is te zien vanaf de camping maar daar heb je geen last van.
Wij gaan in ieder geval niet meer terug naar deze camping. Wij zoeken toch iets meer ;) sfeer en gezelligheid.
Groetjes Mary:)
 
Wij hebben 1 dagje doorgebracht op camping Ostende tijdens onze trip. Het 4onder1 dak huisje was voldoende zoals je deze vaker tegenkomt op de campings in Tsjechie. Bij de receptie en het restaurant spreken ze redelijk duits en de camping ziet er verzorgt uit. De wc´s zijn minder sauber integenstelling tot de douchruimte (gezamelijk douchen).

Voor ons was de camping als tussenstop voldoende maar er langer verblijven was niets voor ons. De enige entertainment die we op de camping konden ontdekken was ´s avonds het bier drinken bij het kampvuur en verplicht meelsuiteren naar harde tsjechische rock muziek.
 

Henricus

Geroyeerd Lid
ik heb 1 jaar geleden een dag op die camping gestaan een km of 10 boven Pilsen, veel muggen en houten hutjes waar werklui in verbleven gedurende de werkdagen.

s,avonds bij de kantine tv (voetbal) gekeken en s,morgens verder gereden
 
Hebben hier 1 nacht gestaan, gelukkig hadden wij onze eigen wc bij!
Oud sanitair ok, geen douchegordijnen ok, maar schimmel in de voegen? En wat een verschrikkelijke stank als je voorbij de urinoirs loopt, nee dank je. Deze camping was voor 1 nacht, volgende keer rijden wij hem heel hard voorbij!
 
nou

zijn der net van terug aug 2010.
bij buren uit de tent 3 koffers gejat, andere buren fiets weg, andere tent handdoeken van tent gejat.
sanitair op zijn zachts spartaans, privacy onbekend.
NIET achterin op camping opbouwen. uit verhalen begrepen dat daar langs het hek vaker wordt "gewinkeld"" we stonden daar dus ook.....
voor de campers: deze camping is duur wat betreft stroomaansluiting
ong 6euro!!!!
voor watertank vullen vragen ze 100 kr omgerekend dus 40 euro per kuub!!!
omgeving mooi niks mis mee.
restaurant aan overkant van meer bezocht, deze hoort niet bij camping zelf, doch als je van de catering op de camping hebt geproefd dan wil je echt wel anders....
zal wel toeval zijn geweest maar behalve het geserveerde bier was het zeer onder de maat.
ik ben echt wel wat gewent na 10 jaar camping in tjechie doch hier zien ze me niet meer terug. het was dit jaar de duurste maar ook de slechtste ervaring sinds jaren.
 
Bovenaan