Camping Ontario - Kyselka (omg. Karlovy Vary)

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Graag zou ik wat meer willen weten over camping Ontario, vind daar tot nu toe weinig info over.
Ben op zoek naar camping met zwemgelegenheid, ook Nederlandse gasten en leeftijdgenootjes voor kids van 9, 10 en 14 jaar.
Voldoende schoon sanitair is ook wel erg prettig
 
Hier wat summiere info over de camping.

Nog wat verder friemelen met de zoekfunctie van het forum (zou je ook eens moeten proberen, Sterre ;)), leverde dit op:

Henko schreef:
Wij stonden op Ontario. Die camping is rustiger en ligt wat hoger.
De plaats ligt in een mooi gebied, vlak bij Karlovy Vary. Praag bevind zich op redelijke afstand, maar bedenk dat je over bijna alles B-wegen moet.
Michel Nas schreef:
Daarna naar camping Camping Ontario zo'n 10 km ten Noorden van Karlovy Vary. Een leuke camping voor een paar nachten, wel wat minder schoon. Het zwembadje was wel lekker fris.
Dezelfde Michel Nas schrijft op www.campingreview.nl dit:

Deze camping nabij Karlovy Vary is via een steile weg te bereiken en is rustig gelegen. Er komen veel nederlanders die daar 2 / 3 dagen blijven en weer verder gaan. Wel een leuke uitval basis naar Karlovy Vary, Marianske Lazne of andere locaties in de omgeving. De plaatsen zijn redelijk, maar staan kris-kras door elkaar. Het zwemwbad is klein, maar wel een lekkere verkoeling als het warm is en wordt wel goed schoon gehouden.
Er is een bar waar je broodjes kunt halen en kleine gerechten. In het dal (circa 5 min. lopen) is een restaurant. In de nabijgelegen stadje Ostrov zijn ook een paar leuke restaurantjes in het oude centrum.
Er is oude sanitair en nieuwe sanitair dat soms toch wel te wensen overlaat als het druk is.
 
Hoi Sterre,
Punkenstein heeft mijn review al er bij gezet. Als aanvulling hierop kan ik je mededelen dat wij het wel een aardig camping hebben gevonden. Er was vorig jaar ook een grote trampoline op het veld. Zoals ik al schreef was het sanitair niet echt bijzonder. Is erg afhankelijkv an de drukte op de camping. Wij hebben er zo'n 8 dagen gestaan en veel uitstapjes gemaakt aldaar, dus we hebben niet alle dagen op de camping geweest. Wel hoorde ik van andere gasten dat het op Ontario wat knusser is dan Na Spici, die in het dorp ligt.
Voor de rest is het geen camping om lang te verblijven (geen 3 weken). Wel waren er redelijk wat kinderen die vooral in de namiddag terug kwamen van een uitstapje.

Groeten Michel
 
Bovenaan