Camping met jeugdactiviteiten

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Beste mensen,

Dit jaar willen wij weer onze zomervakantie doorbrengen in dit prachtige land. We zijn daarvoor op zoek naar een camping die behalve zwemwater (een meer of een zwembad) ook over mogelijkheden/activiteiten (bv een disco) beschikt om onze 3 kinderen van 15, 15 en 17 bezig te houden. Wie weet er een dergelijke camping voor ons?
 

kuurgast

Donateur
kantt1 welkom hier. Heb je de zoekfunctie al gebruikt? Ik heb even gezocht op "camping disco" via die knop en zag veel campings zoals bv Bily Kamen + Zamberk.
Je bent vaker in Tsjechië geweest (waar) en welke omgeving denk je nu aan?
 

kuurgast

Donateur
Als je gebruik maakt van mapy.cz kan je inzoomen en rechtsboven bij "Najdi v okolí" autokemp invoeren ,
dan zie je bv dit en kan je verder inzoomen om meer te zien van de omgeving en of er een spoorlijn in de buurt is zodat je makkelijk naar Praag kan gaan. De treintijden en prijzen zijn te vinden op cd.cz. :top:
 
De berichten die hierboven staan zijn wat gedateerd. Wij zoeken ook een camping, het liefst in het noorden van tsjechie, die ook leuk is voor onze 2 boys van 15. Iemand tips?
Ik hoor/lees het graag.
Met vriendelijke groet,
Sandra
 
Camping Chvalsiny, (vlakbij Cesky Krumlov) is ook erg leuk voor die leeftijdsgroep. Eigenlijk voor alle kinderen ! Er wordt veel georganiseerd, waar je uiteraard wel of niet aan mee doet, en de sfeer is gemoedelijk. Her meertje is klein, maar er is ook een zwembad voor de nodige verkoeling.
Er zijn gezinnen die komen hier al jaren, maar desondanks hebben de kinderen zo contact met iedereen.
 
gewoon even kijken op de website
www.camping2000.com
Wij zijn er 3 keer geweest, met kids van 15-18 en die hadden het prima naar de zin

EDIT: onze laatste keer was in 2009 ( we hebben nu zelf een huis in Tsjechië) en ik zag wel dat de prijs, laten we zeggen enigszins, omhoog is gegaan.
 
Bovenaan