Camping met bungalows of stacaravan

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo beste mensen,

ik ruimschoots op dit forum gekeken, ga toch nu maar een vraag stellen.

Wij willen eind juni 2 weken naar Tjechie, nog nooit geweest. Wij hebben 2 kleine kinderen.

Wij zoeken een camping die op de eerste plaats niet verder dan 7 a 8oo km van NL ligt dus in 1x te rijden. Tevens moet er water in de buurt zijn liefst een meer.

Ik heb al veel gezien op internet maar wat mij opvalt is dat de huisjes er vaak armoedig uitzien, vaak alleen maar bedden en een koelkast, wij zoeken meer dus een huisje of een sta caravan met een complete inboedel.

Belanrijk is natuurlijk ook het moet kindvriendelijk zijn maar liefst geen disco e.d. iemand tips???
 
Hallo

Mijn naam is Ton en wij ( mijn vrouw en 2 kinderen) gaan al enkele jaren naar Tsjechie.
Willen jullie perse naar een camping of mag het ook een huisje zijn?
Wij huren namelijk al jaren een huisje met zwembad. Dit bevalt ons super.

Er zijn tegenwoordig best wel mooie campings in Tsjechie, veelal in handen van Nederlandse eigenaren.

Veel succes met zoeken en alvast een mooie vakantie toegewenst.

Mvg Ton
 
camping

Hallo,

Wij gaan ook al jaren naar tsjechië in huisjes vaak niet al te luxe, klopt maar daar hebben we ook vakantie voor.
Uit eten is daar prima te doen lekker en goedkoop.
Mijn zwagen en schoonzus gaan met 2 kleine kinderen naar een camping toe genaamd katarina als je googeld naar www.katarina.cz vind je de camping vanzelf.
Hoop dat jullie er iets aan hebben

mvg Thea
 
dit is een mogelijkheid

2 kleine kinderen de mogelijkheid voor een stacaravan etc.

Kijk eens op de website van camping2000 wij zijn er 2x geweest.
uitstekend geschikt voor kleine kinderen vind ik persoonlijk.
Wil je meer weten...stuur maar een PM.
 
Wij hebben eens gekampeerd op camping Fontana, http://www.campingfontana.nl/
daar hadden ze prachtige bungalows te huur, op de camping.
Camping heeft een zwemmeer en een zwembad, jeugdhonk, animatie (vooral voor kleintjes) brood te koop. Dit is een christelijke camping, alwaar de sfeer erg prettig is .(geen luiddruchtige jeugd e.d.)
 
eurocamp besiny [ff google-en] heeft leuke huisjes op de camping.
Maar voor ong.10 euro per persoon weet ik ook een luxe appartementencomplex hier in de buurt met ontbijt,sat-tv etc. meer weten stuur dan ff een pm.
 
Bovenaan