Camping La Rocca - Konstantinovy Lazné

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Re: camping La Rocca

het is een mooie ruim opgezette camping met schitterende sanitaire voorzieningen. er is een leuk restaurantje op de camping waar je lekker kan eten. de eigenaars zijn hele vriendelijke en behulpzame mensen. ook is er een leuke kantine. achter de camping is een mooi zwembad.
groetjes, zoethouder
 
Re: camping La Rocca

Ben alweer heel wat wijzer geworden, ook de website even bekeken. Het lijkt inderdaad op dat soort campings dat wij leuk vinden, het adres hadden we via acsi, eurocamping, maar dat zegt altijd zo weinig.
Als er nog meer ervaringen zijn, dan ben ik heel benieuwd.
Weet je ook of het nodig is te reserveren voor de laatste 3 weken van Augustus?
 
Re: camping La Rocca

wij waren vorig jaar op la rocca
het sanitair is goed maar het zwembad was voor de helft gevuld en niet schoon er zaten zelfs kikkers in
toen wij er waen was het heel rustig een paar tenten en maximaal 5 caravans ruimte zat volgens mij hoef je niet te reserveren
 
Re: camping La Rocca

jan hulshof schreef:
..... het zwembad was voor de helft gevuld en niet schoon er zaten zelfs kikkers in .....
Dat er kikkers inzitten, bewijst juist dat het redelijk schoon moet zijn... Die beestjes zijn namelijk nogal gevoelig voor vervuiling.
laugh.gif
 
Camping La Rocca (Konstantinovy Lázně)

Hallo wie kan mij wat meer informatie geven over camping la rocca ik heb de internet site bekeken en het zag er wel leuk uit maar wie heeft ook ervaring met deze camping.

Ook wil ik weten hoe ik contact kan krijgen met deze camping. Heb al geprobeerd te mailen, maar tot nu toe nog geen reactie gekregen. Heb ook geprobeerd te bellen naar alle nummers die op de site staan, maar krijg continu zo'n toon van verkeerd nummer.

alsvast bedankt voor de informatie
jose
 
hallo Jeanne

Op de site die je me doorgaf stond een ander telefoonnummer. hier kon ik wel iemand op bereiken en heb in ieder geval wat informatie kunnen krijgen, al was het wat moeilijk. Hij sprak een beetje engels en mijn duits was niet optimaal, maar we zijn er uit gekomen.

In ieder geval bedankt
jose

Verder hoop ik dat ik nog wat informatie krijg over hoe de camping verder is. Wij gaan heen met twee kinderen van 2 en 6.
 

Pelhřimov

Donateur
Graag gedaan Jose. :)

Die site die ik je doorgaf is een camping-zoeksite.
En ik ontdek zojuist nog iets nieuws op deze site. Als je nl. een camping gevonden hebt, dan zie je bij de gegevens over deze camping, rechts bovenin, een aantal icoontjes staan.
Bijv. een landkaart met locatie van de camping - een overzicht met wat links naar památky / historische monumenten in de directe omgeving van de camping en een icoon om een email naar de camping te versturen. Soms staat er ook nog een prijslijst bij.

groetjes

Jeanne
 
hallo,

is er dan niemand die de indeling van de huisjes weet.
Ik heb ook interesse in de huisjes op camping La Rocca
Is er trouwens genoeg te doen voor pubers
is er iemand de afgelopen zomer geweest

een hoop vragen maar ik ben nieuw op dit forum

nog een vraagje het meertje bij de camping is dat vlakbij en
kun je er in zwemmen?

groetjes tossa
 
hoi tossa

Ik heb geen foto of omschrijving van de huisjes maar in welke periode wil jij naar die camping want ik heb vorige week gebeld voor de eerste of de tweede week van augustus en alles was vol geboekt pas weer vanaf half augustus of de eerste twee weken van jullie hadden ze wat vrij.
groetjes jose
 
Onze ervaring is als het Tsjechische groepen (meestal scholen) zijn dan zeker niet, ze zijn voor dag en dauw het kamp af, komen met avondeten terug of eten elders, spelen nog wat en gaan slapen!!

Met andere groepen (Nederlanders o.i.d.) hebben wij geen ervaring.
 
hoi.

Wij zijn daar in 2006 een 10 dagen geweest en in 2007 3 dagen

het kampeerveld ligt langs een weg, wat ons en de meeste andere kampeerders niet storend overkwam.

met de Toiletten had je wel eens dat je zei het zou wat beter kunnen.

bar(tje) op de camping en een restaurantje, zwembad zag er goed uit, niet overdreven groot.
achter op de camping ligt een groepsverblijf, het 1e jaar hadden we daar geen "last" van zaten Tsjechiëse jongeren(onder de 12) en die gingen in looppas s'morgens de camping af en kwamen eind van de dag afgepeigerd terug.
2007 was er een meeting van 3 brandweer groepen, (nl.d.cz) die waren wat luidruchtiger want er schijnen nederlanders te zijn die altijd moeten laten horen als ze met de auto weg gaan.

van ons uit positieve indruk van camping, ondanks dat we via de receptie een beroep op een arts moesten doen wat eerst vrij stroef verliep, maar later toch regelmatig vragen hoe het ging.
En toen we afgelopen jaar weer bij de receptie stonden moesten andere mensen gewoon even wijken om dat ze ons de hand wilde schudden en vragen hoe het allemaal was afgelopen.

verder niet echt veel vertier, tafeltennistafel die staat buiten het veld.
verder op veld een gezamelijke vuurplek, wasmachine die weigerde nog wel eens dienst (jammer dan)

o, ja nu ik foto's terug ziet te kijken, vorig jaar was naast het zwembad een tennisbaan gemaakt.
als je de folder bekijkt zie je een plek waar je kan volleyballen, nu twijfelen we of het die plek was of er vlak naast. maar daar is de baan afgezet met een hoog hek. om tegen betaling (denk ik) te tennissen.
ook zie je op site een mooi water, hier moet je voor naar de andere kant van het dorp en naar boven klimmen .
1e jaar kon je met de auto in de buurt komen en werd er gezwommen , dit jaar was het afgezet i.v.m prive en kwam er een boze meneer naar ons toe
 
recente ervaringen

Heeft iemand recente ervaringen met deze camping?
Wij zijn op zoek naar een camping met een zwembad ( en het liefst ook nog een meertje of zo):dank:
groetjes Claudia
 
Als je bij de camping linksaf gaat en dan naar boven loopt, zit daar een heel erg goed en knusse pizeria. In de tuin is een speelplaats voor kinderen. Aan de overkant van de camping zat ook een soort pizeria, alleen heel klein, dus vantevoren reserveren.

De douches waren heel schoon en de deuren konden dacht ik wel op slot, maar de tsjechische begrippen zijn, als de deur dicht zit is hij bezet, toch, je handdoek over de deur en het is duidelijk! Er waren er genoeg volgens mij, maar we waren daar 2 jaar geleden voor het laatst, ik weet nog wel dat er 's morgens een aerobic ploeg bij de ingang bezig, was leuk om te zien.
 
Bovenaan