Camping Krivonoska in Hluboka

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

<font color="pink"> </font> Hallo allemaal,

Wij zijn al vele malen naar Tsjechië geweest maar gaan dit jaar voor het eerst met onze kinderen (2 en 3 jaar). Voorheen stonden we op kleine campings die ons niet "Tsjechisch" genoeg konden zijn. Nu zoeken we een iets andere camping. Vooral sanitair vinden we belangrijk. Modern, groot en nieuw is niet nodig maar schoon wel.
Nu heb ik mijn oog laten vallen op camping Krivonoska in Hluboka. Zoals ik uit de campinggids begrijp ligt die heerlijk beschut in een bos. Kent iemand die camping?
We zoeken dus niet een camping die bomvol Nederlanders staat en die erg kaal is (grasveld). Ik heb het forum al helemaal afgestruind maar kwam niks over deze camping tegen. Wie oh wie?

Groetjes van Linda. <font color="pink"> </font> <font color="pink"> </font>
 
R

Richard33

Guest
Hoi Linda, wij zijn 2 jaar geleden op deze camping geweest..
Het is inderdaad een beschutte camping midden in het bos, maar het sanitair laat wat te wensen over hoor.. het wc annex douche gebouw staat bij de ingang van de camping en dat is vanaf de campplaatst toch al gauw een paar honderd meter lopen. Op de campsite staat ook een klein sanitair gebouwtje met 2 douches en een wc maar daar heb je heeel regelmatig geen warm water..(boiler)
Voor de rest is het een leuke camping met een meertje om in te zwemmen (zat wel veel alg en bladeren in het water).
Ze hebben ook een leuk restaurantje boven de receptie die zeker niet duur is.
Ik kan je aanraden om het kasteel in hluboka te gaan bekijken, is echt een sprookjeskasteel.

Groetjes

Richard Dekker
 
Hoi Richard,

Bedankt voor je reactie. Hmm...dat sanitair niet zo super dus. Warm water vind ik wel belangrijk natuurlijk en een paar 100 meter lopen is met kleine kinderen ook niet altijd ideaal.
Ik denk dat we er eerst gewoon maar heen rijden en even een rondje over de camping lopen. En anders rijden we naar het Lipnomeer.
Hoewel....de weersvooruitzichten zijn slecht, als dat echt zo is dan rijden we door naar Hongarije.

Hluboka hebben we een aantal jaren geleden ook al eens bezichtigt maar daar willen we zeker weer heen Echt heel erg mooi ja. Zullen de kinderen vast ook erg leuk vinden!.

Groetjes van Linda.
 
L

Lotte K

Guest
Hallo Linda,

Een paar weken geleden hebben wij twee nachten op deze camping gestaan en het is ons goed bevallen. Het is een heel eenvoudige camping met middelmatig schoon sanitair. Ik zou er een 5 voor geven: niet extreem vies zoals ik op sommige andere campings heb gezien, maar het kan zeker schoner. Wij hadden onze tent overigens wel vrij dicht bij het douchegebouw staan, in tegenstelling tot het bericht van Richard. En het restaurant schotelde ons goede maaltijden voor.
Succes!

Lotte
 
Bovenaan