Camping Královec, niet ver van Trutnov

Topic in 'Reuzengebergte' gestart door královec, 10-04-2009.

1. Hallo,

Per 1 juni 2009 openen wij onze camping in Královec. Dit dorpje ligt aan de oostkant van het Reuzengebergte, op ongeveer 15 kilometer van Trutnov en 1 kilometer van de Poolse grens.
    Iedereen is van harte welkom.

Kijk voor een eerste indruk op onze website: www.camping-kralovec.com

Met vriendelijke groet,

Team Camping Královec

2. cor

cor

mooie website maar:

ik mis foto,s van de camping,

hoe Zijn de voorzieningen op de camping,

wat zijn de prijzen?

zo maar een paar vragen.

sukses verder met jullie plannen.

3. char

char † In Memoriam

Ik wens jullie alle succes!!!... Het zal in het begin niet meevallen... Erg veel concurentie!!.. En dan heb ik het over een straal van 50 kilometer.

Ik wens jullie een heel mooie toekomst toe!!!...In een heel mooi gebied,.. Er wonen/verblijven niet voor niets zoveel Nederlanders daar!!..

Char.

kuurgast vindt dit leuk/interessant.
  4. Jullie hebben een prachtig plekje! Geweldige fotoreportage. Veel succes!

5. kuurgast

kuurgast Donateur

Inmiddels bestaat de camping 5 jaar en ik zie overal op het wereldwijde web goede recensies staan. :lezen:
    Op de website een leuk dagboek en veel foto's.

6. bijna 3 weken op deze camping, het "hapje meeeten" op drie dagen na gedaan super lekker en makkelijk en een geweldig mooi uitzicht. hier gaan we zeker nog eens heen om te kijken hoe de plannen vorderen.

elske en kuurgast vinden dit leuk/interessant.
  7. kuurgast

kuurgast Donateur

Kampeerbeurs 7+8 maart 2015 Kampeerbelevenis, Campolife Heinenoord.
    Ook Tsjechië wordt in Zuid-Holland vertegenwoordigd en wel door Camping Královec!

8. zou wel willen weten hoe het saniteer eruit ziet van deze camping.
    heb foto's gezien, staat er een wc pot in een houten schuurtje achter een huis.
    kan iemand me vertellen of het zo is of niet? leek me niet al te fris, zo te zien stond op foto 2010.

9. Dat is privé sanitair en pertinent niet voor onze gasten.
    Onze gasten maken gebruik van het sanitair gebouwtje wat op de camping staat.

10. Maar - afgezien van de buitenkant van het sanitairgebouw - zijn er nergens foto's van het sanitair te vinden. Wat foto's van voorzieningen betreft vind ik jullie website sowieso nogal karig. Zou, ook uit commercieel oogpunt, beslist geen kwaad kunnen om daar verbetering in aan te brengen. Of kijk ik er overheen?
    Is een gratis en goedbedoeld advies van mij. :ja:

kuurgast en dennuzzz vinden dit leuk/interessant.
  11. kuurgast

kuurgast Donateur

screenshot.23-03-2016 22.57.53.png
    De foto's van nieuwbouw sanitair staan bij juni + augustus 2009.
    screenshot.23-03-2016 22.54.42.png screenshot.23-03-2016 22.55.00.png screenshot.23-03-2016 22.52.24.png screenshot.23-03-2016 22.52.00.png
    Sluit me bij Punk aan ,zet wat foto's bij kopje "camping" op de website of een aparte fotoboek zodat het duidelijker is.

dennuzzz vindt dit leuk/interessant.

Deel deze pagina