Camping Klucek

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo even een vraag.
Wij willen graag naar deze camping met twee gezinnen met jonge kids.
Ik vraag me af hoe het sanitair is en de dames vragen zich af of er douches zijn die afgeschermd zijn en op slot kunnen?
Ik vond wel wat berichten hierover op het forum maar die waren van 2004 dus dat is wellicht verouderd.

Bij voorbaat dank, Nico
 

kuurgast

Donateur
Nicolaas74 welkom hier op het forum.Misschien kan je deze vraag gewoon bij camping Klůček zelf stellen
per mail als hier geen reacties komen.Veel plezier met de voorbereiding van jullie vakantie en laat ons ook even horen of alles goed was.;)


ps bij autokemp staat ipv @ (-at-) om de zoekmachines te misleiden.
 
Ik heb alle drie de mailadressen geprobeerd voor ik een berichtje plaatste, maar ik kreeg ze alle drie retour.

Groet, nico
 

kuurgast

Donateur
Houdt er rekening mee dat veel campings s'winters gesloten zijn.
Zie ook bij het tel.nr van 1 Mei tot 30 September is een ander nr.
 

Marcel

Moderator
ik denk dat er tegenwoordig nog maar weinig campings zullen zijn waar geen deuren of deursloten zijn bij douches en toiletten ...
 
je wil echt niet weten hoeveel cz campings er zijn waar geen deuren of deursloten zijn bij douches of toiletten
 
Ik wil het eigenlijk wel weten hoeveel campings etc.


Maar inderdaad, vele campings zijn slotloos.

Of deurloos.

Of douchekoploos

Of warmwaterloos.

Er is nog veel loos.

Zei tante Toos.

Die een andere camping koos.
 
Ja het is ongelofelijk. Je zou zeggen een deur voor je doucheruimte moet toch niet heel veel moeite zijn en je zou er zo maar meer kampeerders mee binnenhalen. Maar het lijkt soms wel of dat allemaal teveel moeite is.
Je komt al gauw bij een Nederlandse campinghouder uit.

Iemand een goede camping in de buurt van Usti nad Labem? Met deuren en een beetje warm water en een toilet waar je je kinderen op durft te zetten?:stout:
 
Houdt er wel rekening mee, dat als je naar een camping gaat met Nederlandse eigenaar;

* Er echt alleen Nederlanders staan
* je 2 x zoveel campinggeld kwijt bent
* je 2 x zoveel betaalt voor een maaltijd
* en het ergste, 2 x zoveel betaalt voor je bier. :stout:

Er zijn best Tsjechische campings met goed sanitair. Meestal mannen en vrouwen gescheiden en vaak een douche-gordijn. Ik heb daar geen moeite mee.
Een camping waar ik regelmatig op doortocht kom is Osek, net over de grens. Goed restaurant op de camping.

http://www.autocamposek.cz/11538/nl-skryta/
 
Bovenaan