Camping Kamencove Jezero - Chomutov

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wie is op deze camping geweest? Heb inmiddels wel informatie gekregen van de gemeente Chumotov, maar veel over de camping staat er niet in.
Belangrijk voor ons: sanitair en grootte van de plaatsen.
Wij willen hier na Euro Air nog een week of zo staan.
Ine

http://kamencovejezero.cz
 
wij zijn er in 2002 en 2003 een week geweest.
in 2002 was het nog vrij rustig en gezellig.
in 2003 was er veel veranderd, maar niet ten goede. was lawaaiig en er werd veel gestolen.
het meer was zeer goed om in te zwemmen.
grt. deijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

pepo

† In Memoriam
In Chomutov zat ik jaren geleden op school en veel lol gehad in en om dat meer. In Kamencove jezero (meer) is er geen leven onder water, is vol met kamenec, zout, dat mijn vader vroeger gebruikte na het scheren. Je moet niet proberen je ogen onder water te openen, want dan wordt je gelijk gestraft en loop je de hele dag met brandende ogen. Boven water was er wel genoeg leven. Toen.
Heel schoon water en je wordt er ook schoon van, een beetje gebleekt, als je uit het water stapt. Is niet schadelijk, voor zover ik weet.
 
...als je NIET te veel eisen stelt is dit een prima locatie om tenminste enkele (of meerdere) dagen door te brengen. Vanaf Chomutov is het uitstekend rijden naar bv. Praag - div. bezienswaardigheden - of andere interessante stekken.

Volgende week zondag 29 juli t/m 5 aug. ben ik op 23 km. afstand van Chomutov. Ik verblijf zelf: "hoe kan 't ook anders in MOST"

Ik kom in die week i.i.g. met mijn gezin daar een aantal keren zwemmen etc. :)

de mzzl.
 
Wij zijn aan het toeren door Tsjechie en hebben net 3 dagen op Kamencove Jezero vertoefd. Een aanrader voor de familie met kids, doordeweeks dan tenminste, in de weekends wordt het terrein graag door bier drinkende jeugd bevolkt. De camping heeft diverse bistrootjes, een goed restaurant en voor de kids een mini golfbaan en een speciale schaatsbaan. Ook is er een buitenbioscoopje waar ze films (geen engels) vertonen en gisteren hadden ze als afwisseling een toneelvoorstelling.

De sanitaire voorzieningen om en nabij de huisjes zijn zeer goed (menig zwembad kan daar een voorbeeld aannemen), bij het kampeer gedeelte is het behelpen en genieten van je mede campinggangers.

Wij hadden denkelijk een lux huisje gehuurd, want we hadden koud en warm stromend water, toalletta en badkamertje. We waren met zn tweeen en hebben voor het 4 persoons huisje waren we per persoon per nacht 440kr betaald.

Je zou niet verwachten dat er zo een grote camping in Chomutov zou zitten als je er door heen rijdt, voorals als je dan door Tomtom een achterbuurtje ingestuurd wordt. Laat je niet afschrikken, het valt allemaal reuze mee en de camping is zeker een aanrader!!

Foto´s volgen later als ik weer terug ben ik Nederland, nu zitten we in Mlada Boleslav (te genieten van een 4 sterren hotel :) ).
 
hoi,

Na lang nadenken gaan we dit jaar toch terug naar chomutov. Kennissen zijn verleden jaar geweest en er is veel veranderd. Nieuwe kraampjes met verse broodjes 's morgens. Veel betere controle en bijna geen diefstallen meer.

Nou, ik hoop dat het meevalt en zo niet, dan is er vlug even doorgereden naar een andere camping.
 
Wij zijn vorig jaar geweest, in het Golf hotel maar onze vrienden stonden op de camping en ik kan je vertellen dat t een hele leuke camping is hoor. We waren er ook nog toen er Kamencak was. Heel leuk feest met veel muziek. Wij hebben gelijk voor dit jaar weer geboekt.
 
Bovenaan