Camping in het Ertsgebergte

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo, we zijn op zoek naar een camping bij Decin in de buurt, het is ons bekend dat in Stara Oleska een camping is maar we zoeken eigenlijk wat kleiner, nu hebben we gehoord dat er bij Jetrichovice (in de buurt bij Mezni louka) een camping wie heeft hier wel eens gestaan en hoe was die ervaring, alvast bedankt
hejapa
 
ja ik ben er geweest, de camping had geen warm water( niet op de camping er zijn er trouwens meerdere in de buurt) een stuk of 5, het is een erg mooie streek
 
bij decin in de buurt heb je ook camping slunce in zandov.
dit is een kleinere camping dan stara oleska,met een zwembad,ik weet alleen niet of die gratis is of dat je er voor moet betalen,dit is wel een aardige camping als je niet al te veel verwacht
groetjes jacquelien
 
Slunce in Zandov ben ik 2x geweest.
2 jaar geleden stonden er hooguit 10 man op de camping, meest Tsjechen. Vorig jaar was ik er weer in het hoogseizoen en vreemd genoeg was de camping volledig volgepropt met hoofdzakelijk Nederlanders.
De camping zal wel in een of ander boekje zijn verschenen.
Zwembad is gratis voor campinggasten.
Restaurant bij de camping is ok.
 
Ook wij willen deze kant op. Al veel over deze streek gelezen. Mijn vraag is of het eenvoudig is om een camping te vinden. We bespreken eigenlijk nooit wat en zijn nu ook van plan om op de bonnevooi te gaan... We hebben niet zulke hoge eisen, alhoewel een warme douche erg prettig zou zijn.
 
Gewoon gaan, meid.

Zwerven.

Proeven van de sfeer.

Geen hoge eisen.

Wat wil je nog meer.

Plaats genoeg in Tsjechie.

Geniet.

Groet.
 
Hallo Annemiek ik heb 3 camping voor jouw daar ceska brana in stara oleska, camp slunce in zandov en camp skoda in ceska lipa
groet Jan
 
Bovenaan