Camping Hotel Formule in Decin

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

char

† In Memoriam
Bedankt Punk, voor de website.. Ik ken Decin heel goed, maar deze hotel/camping kende ik nog niet. Ligt ook zo'n 10 km ten zuiden van Decin... Wat mij opvalt is, dat de nadruk ligt op het hotelgedeelte. Beetje herstelde oude glorie.. met een nieuw zwembad. Het kan natuurlijk helemaal Super zijn,.. maar wanneer je het campinggedeelte bekijkt (op de site), zou ik daar wel eens gaan kijken en staan met de tent, voor een, of een paar nachten, ..... maar nooit boeken voor een langere periode!!...

Char.
 
Maar is er ook iemand die ervaringen heeft met deze camping?
Als je verder door de foto's "bladert" zie je ook campers!
Waarschijnlijk kleine strook camping + faciliteiten in het hotel?
wel groot zwembad voor de deur!

:bad:
 
Toen wij er waren (8 juli) was het zwembad gesloten.
Het was een beetje een vervallen toestand, scheuren in het beton enzo. We hebben er 1 nachtje, overnacht in het Hotel. Het was geen superluxe suite, maar wel netjes.
Er stonden toen ook alleen maar van die kleine trekkertentjes, motorijders op doorreis.
 
We waren er maar voor één nacht en kwamen toch al erg laat aan. Na 20.00 uur,en we moesten nog eten. We waren er al op ingesteld dat we niet konden zwemmen.Meestal zijn de zwembaden na een bepaalde tijd s'avonds gesloten.
Ik ben wel erg benieuwd naar het vertaalde antwoord.

In de ochtend zat er trouwens wel een man die monsters van het water nam.
 
Kemp Formule

Ons buiten zwembad is van 20/6/2008 tot 31//8/2008
Het zwembad zal heel die tijd geopend zijn
alleen bij extreem slecht weer zijn we gesloten.
Hebt u nog vragen kan je ons altijd contacteren
Dank u voor jullie interesse

Met vriendelijke groeten
Juhn Roman Hotel Formule
 
Nou das wel vreemd,....Toen wij er waren was er een rood/wit lint omheen gespannen.
Of wij waren van die domme Hollanders die dus dachten dat ie dicht was.....:slik: Terwijl dat niet zo was???

Ik weet het niet.

:agent: " Plaats delict " misschien? :lache: Het zag er door dat lint niet open uit in elk geval.
 
Langs geweest

Wij zijn eind juli, laat op de avond, bij Hotel Formule aangekomen.
Ons doel was hier een nacht in het hotel te overnachten en dan meteen te kijken hoe het met de camping was en er dan eventueel 14 dagen te staan.
Maar.....het hotel was vol en de camping was een klein strookje gras naast het zwembad waar je via een schuine helling moest zien te geraken. Het viel ons bar tegen! Ook de omgeving!
Het zwembad eigenlijk niet eens meer bekeken.
Via twee andere volle hotels zijn wij uiteindelijk bij het Hostel in Decin terechtgekomen.
Na een heerlijke nachtrust zijn wij uiteindelijk op Ceske Brana uitgekomen.
 
Even reageren op de informatie van Ru-Li
Camping Formule het is niet in Decin zo als de topic heet maar in het dorpje Nebocady

Het kampeer terrein is een smalle strook gras van 25 meter bij 150 meter ongeveer.
Je moet een helling nemen van 5 meter maar 25% stijl omhoog, maar breed genoeg voor een caravan van 2.5 meter breed.
Er stonden tijdens ons verblijf 5 caravans en elke avond een nieuw stel kleinen tentjes .
Het staat goed aangeschreven bij een fietsclub of zuksowat.
Misschien wel een tussenstop voor de route:
"Laat je via de Labe afzakken naar Huis".
Dat deden namelijk mensen op de fiets die we hebben gesproken.
Het zwembad is groot, goed en schoon.
Er zijn speeltoestellen voor de kinderen en een mini golfbaan.
En in de omgeving is best wel veel te doen .
Ze zit tussen Hrensko en Terezin in.
en het grote voordeel?
Je zit met 20 min. weer op de snelweg.

Wij hebben er genoten van Maandag tot Zaterdag.
Zie ook het verslag" Vakantie van Baan"
http://www.tsjechie.net/board/f15/vakantie-baan-2009-a-25123.html
 

Ad Verschoor

Donateur
Wij zijn er woensdag 19 mei 2010 geweest en hebben geprobeerd een kamer te krijgen voor 2 personen. Helaas, voor 3 nachten was dit niet mogelijk.
Ik moet zeggen dat het geheel er keurig netjes uitzag en dat wij op een buitengewoon nette en vriendelijke manier door de eigenaar ontvangen zijn. Hij sprak ook heel goed Duits. Hij nam de moeite om ter plekke de telefoon te nemen en elders onderdak voor ons te regelen.
Ik ben zeker van plan in een latere fase dit hotel nogmaals aan te doen.
 

char

† In Memoriam
Ad,..met alle respekt voor jou en de uitbater, maar de oorspronkelijke vraag (halverwege 2008) ging dus over de camping...

En, natuurlijk doet iedereen zijn best om zijn Toko draaiende te houden!!.. En ik ben blij voor de eigenaar dat hij geen kamer voor jullie had!!.. Goede zaak, dus!!..

Maar hoe is het nu met die Camping??...

Char.
 
Bovenaan