Camping Horjany

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

We zijn net terug van camping Horjany, wat een geweldige camping!!!!!! Heel veel ruimte, een heerlijke plek om tot rust te komen. Alleen de laatste dagen verregend, maar daar kan de camping niets aan doen. Deze camping is echt een aanrader!!
 
Misschien nog een tip voor mensen die nog op vakantie willen naar Tsjechie: wij zijn nu voor het tweede jaar achter elkaar naar camping Horjany geweest. Dit is een hele mooie ruime camping onder leiding van Nederlandse eigenaren, Arthur en Jelly.
De camping ligt vlak bij Pribram en ook vrij dicht bij Praag.
Het is een camping waar je je erg op je gemak voelt en vrij, je enorm ruime plekken hebt en een heerlijk zwembad. En de kinderen hebben zich ook prima vermaakt, ze willen er zo weer heen volgend jaar.
Dus echt een aanrader!!!! :cheer:
groetjes esther
 
Staat bij ons ook op het lijstje om langs te gaan.
We gaan 14 juli van huis richting Tsjechie (hoop ik ???)
Gezien de berichten moeten we maar snel gaan.

Onze zoon is 17 jaar, wat is er voor die leeftijd te doen?

:wijs: :wijs:
 
Wij vertrekken zondag a.s. met de nieuwe tuut naar Horjany en hopen maandag aan te komen voor een verblijf van drie weken. Dat alle zooi nu een keertje WEL past. Mijn vrouw zegt dat als je het plat maakt, het dan geen ruimte inneemt.:lache: Ik geloof haar niet meer......
 
geweldig

We zijn vannacht teruggekomen van Horjany. Wat een leuke vakantie en wat een leuke camping. De eerste aanblik dachten we o, maar je wordt harstikke leuk ontvangen door Arthur en Jelly. En wat een grote plekken. Ze doen er alles aan om je het naar de zin te maken. Heb mijn kinderen niet zien vervelen. Leuke mensen daar ontmoet en er hing een gezellige leuke ontspannen sfeer. Verder werd er elke morgen vers brood geleverd. De kantine is gezellig en ook de BBQ, en de muziekavond was erg leuk.
gr
 
Wij zijn het met de schrijver eens. Toch nog graag een aanvulling:

De visvijver op een paar honderd meter. Voor 50 kronen per dag kun je hier heerlijk vissen op karper en ruisvoorn. En beet heb je elke 3 minuten als je mais gebruikt. Veel gevangen en veel plezier aan het water gehad.
:)
 
Hoi wij zijn van plan om van de zomer 14 dagen naar Camping Horjany te gaan, daarna weer naar jan en akkelien.
Nu gaat mijn vraag over Horjany: wie kent deze camping en is (zijn) er afgelopen jaar geweest en wat zijn jullie ervaringen.
Nu weet ik dat er op site al een onderwerp staat, maar de laatste berichten hierop zijn al wat langer geleden, vandaar onze vraag.

Groetjes Gerard en Erna
 
Ik vind het een geweldig leuke camping. Arthur en Jelly zijn altijd heel enthousiast en vertellen je veel over de omgeving. We staan er regelmatig een paar daagjes. Een hele fijne vakantie.
 
Leuk om te horen zulke goeie ervaringen, we zijn nog aan het rondkijken, niets is nog zeker. Maar het ziet er wel leuk en gezellig uit. Laat maar zoveel mogelijk meningen horen.

Groetjes Gerard en Erna
 
Wij waren er drie jaar geleden een weekje.
Het is een ruim opgezette camping, met ruime uitzichten, dus geen schaduw.
Ruim opgezette wasgelegenheid en een zwembadje.
Een prachtig café en heel aardige beheerders.
Een ruimte voor kinderen en een vuurplaats, terras en bbq.
Best wel gezellig, op een 200 mtr. afstand kun je prachtig vissen in een vijver die vol zit met kleine karper en voorn, elke minuut wel wat.
En voor de prijs hoef je het niet te laten.
Appartementen te huur op het terrein.

Nadeel: in het dorp, dat heel erg klein is en erg afgelegen, is niets te doen. Een eindje rijden voor een supermarkt.
 
Bovenaan