Camping Hana (omg. Brno)

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

hallo tsjechie gangers,
Wij gezin met 2 kinderen (7 en 9) jaar gaan dit jaar voor de 2e maal naar Tsjechie. Vorig in het reuzengebergte geweest. Het was daar prachtig maar willen dit jaar via Praag naar de richting van BRNO met onze caravan. We willen niet in het noordelijke drukke kampeer- en natuurgebied staan maar iets ten noord-oosten van BRNO bij Chudcice bij camping HANA. Wie kent deze camping en kan ons daar iets over vertellen.
ahum.gif
 
Re: Wie bezocht camping Hana (20 km noord-west van BRNO)

Dit is de dankzij het gekozen lettertype (zelfs in het Engels) vrijwel onleesbare website van deze camping. Maar misschien heb je er toch wat aan...
smiley29.gif
 

pepo

† In Memoriam
Re: Wie bezocht camping Hana (20 km noord-west van BRNO)

Volgens mij zit er een verborgen Ra-ra-tje in jouw PC, Punkie, die van mij doet het prima:
 

Bijlagen

  • 55464-camp hana.jpg
    55464-camp hana.jpg
    122,5 KB · Bekeken: 42
Re: Wie bezocht camping Hana (20 km noord-west van BRNO)

Je hebt gelijk, Pepo...
blush.gif


De website-ontwerper heeft een lettertype gebruikt dat niet in mijn PC staat. Dus kiest mijn PC voor het gemak maar het lettertype dat alfabetisch het dichtst in de lijst van wel aanwezige lettertypes staat...

*pieker* Waarom heb ik het lettertype Bookman niet en Pepo wel????
crazy.gif
 
Re: Wie bezocht camping Hana (20 km noord-west van BRNO)

nette camping goed sanitair.maar overvol in het hoogseizoen.mooie omgeving.bijna alleen maar nederlanders die er heel wat jaartjes komen.de eigenaresse is wel echt de "baas
 
Re: Wie bezocht camping Hana (20 km noord-west van BRNO)

ik ben er lang geleden eens geweest in het voorseizoen(juni)en toen stond het helemaal vol met hollanders.
als er niets veranderd is waren de plaatsen heel erg klein en omdat onze buurman niet op zijn plekje paste had hij een deel van onze plaats erbij genomen en wij konden toen niet eens onze (kleine) vouwwagen helemaal opzetten zodat alleen het slaapgedeelte opgezet kon worden.
ik weet niet of het nog zo is maar er kon toen niet gezwommen worden.
wij hebben daarna nog een paar keer op camping radka gestaan wat ons beter beviel,een hele kleine camping in een appelboomgaard.
je hebt er ook een camping obora dit is een hele grote camping maar toen was het niet zo`n veilige camping maar er kan veel veranderd zijn want dit is allemaal al een paar jaar geleden.
groetjes jacquelien
 
Re: Wie bezocht camping Hana (20 km noord-west van BRNO)

Ja, wij zijn er ook geweest. Sluit me aan bij de vorige sprekers. Goed sanitair, alleen maar Nederlanders dus van een echte Tsjechische sfeer is gen sprake. Vanaf de camping leuke boottocht naar Brno. Omgeving prima in orde. 's Avonds gaat het hek op slot, je kan er niet meer in maar ook niet meer uit. Meegemaakt dat ik er niet af kon, later bleek dat je de nachtwaker moest waarschuwen. maar die sliep! Afijn het kan verkeren. Wij hebben er in ieder geval 2x een aantal dagen prima gestaan. Veel plezier bij Hana.

Groet van Aad.
 
Dit jaar een paar dagen op HANA gestaan prima bevallen.
inderdaad veel nederlanders en een paar belgen
wat ons opviel is dat er lang kampeerders zijn.(mensen die langer dan 6 weken ergens staan)
Hana spreekt een beetje nederlands wat ook wel zal helpen.
En ik vond dat sommige langkampeerders zich als kamp oudsten gedroegen, ieder in zijn waarde laten dan maar.

kachel
 
Camping HANA

Ook wij hebben een paar dagen op camping Hana gestaan.
Prettige ontvangst in het Nederlands.
Mevrouw kan zeer goed Nederlands praten.
Redelijk sanitair voor Nederlanders, maar voor Tsjechen misschien wel luxe.
Zeer behulpzaam was op de vragen die we stelden over de omgeving, eten, boot, tram, bus naar Brno.
Je mocht er vissen in de rivier gelijk naast de camping.
Zonder vergunning tussen de waterval en de brug.
Hekken gaan in de nacht op slot.
Nachtwaker aanwezig, geeft toch een veilig gevoel.
Cafetaria op 50 meter.
Restaurant op 1 km.
Van haar kregen we visitekaartjes van restaurant Hospudaka U Vaclava, en van Restaurace na Mestecku.
We kregen dan een welkomsborrel of zoiets.
De camping was vol toen wij er waren, en had te maken met motor races die dat weekend daar werden gehouden.
Geen kampvuur en daardoor zat iedereen bij zijn eigen caravan en tent.
:)
 
Bovenaan