Camping gezocht met een buitenzwembad

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Nou ik ben dus ook nieuw hier op dit forum en hopelijk kunnen jullie ook mij helpen. Ik weet nog geen eens welke regio het beste voldoet, sorry :bloos2:
Ik loop mezelf suf te zoeken naar een camping die voldoet aan het volgende:

liefst elke dag mooi/warm weer :D
gezin met een grote tent 7,5 mtr*4,8 mtr.
2 kids 8+12 jaar
Er mogen veel nederlanders staan.
Zwembad met daarbij een meer/rivier e.d.
De taal moet minimaal engels zijn.. Nl eigenaars of nl beheerders is beter.

Ik las dat sommige campings geen reservering aannemen. Deze hoeft dus voor ons niet. Wij durven het namelijk niet aan om op de bonnefooi er naartoe te rijden.

ik hoop dat het niet teveel is wat ik vraag
 
Deze link van Straznice had ik al wat vaker voorbij zien komen.

als ik dan op de prijslijst kijk klopt dit dan:
2x55 (kids 8+12)
2x65 (adult)
70 (tent)

Maar waar kan ik vinden wat het kost voor de stroom? en wat doet de omrekenprijs nu?

Wie zijn daar nog meer geweest afgelopen zomer?
 
Klopt, de stroom komt op 60 kronen per dag, volgens mij komt er ook nog 2 kronen per dag per persoon toeristenbelasting bij. Als je doet 100 kroon is 4 euro, kom je het dichtst in de buurt, het is iets minder!
Wij zijn er afgelopen zomer voor de 8e keer geweest en gaan volgend jaar weer.:ja:

Brenda
 
Dus iets tussen de 16 en 18 euo p.n? gekker moet volgens mij dit niet worden. Hoe is deze camping verder? ik kan er weinig verder over vinden

Wij vinden het een super goede camping, ook zitten er in Straznice zelf veel eetgelegenheden die lopend te bereiken zijn. Ook op de camping zelf kun je "eenvoudig" maar toch lekker eten (bufet) Er is ook een bar (favorit) op de camping zelf.
Het zwembad heeft ook een restaurantje (simpel) met een bar.
Het zwembad moet je appart betalen maar kun je met je kaartje in en uit lopen, voor de avond moet je appart betalen. Wij betaalde 14,50 met z'n drieen met tent, zonder stroom. Douchen kun je gratis aan de overkant, de camping bestaat uit twee delen, wij staan altijd aan de kant van het zwembad. Ik hoor net dat de auto ook betaald moet worden, 45 kronen. In Straznice is een museum met een park 100 meter van de camping, ook is er een openluchtmuseum, ook lopend te redden.
Volgende link www.straznice-mesto.cz/vismo/galerie1.asp?id_org=15665&p1=68 kun je foto's bekijken en een indruk krijgen.
Er is ook een joodse begraafplaats met synagoge. En je kunt een boottocht maken of een boot huren, in Hodonin, 20 min. rijden van de camping is een kartbaan. Ook is er in Hodonin een dierentuin. In Petrov kun je één van de historische wijnkelders wijn proeven. Begin aug. is er het wijnfeest, super gezellig!! Vanuit Straznice makkelijk te bereiken met de bus of trein. De helft van al deze bezienswaardigheden door ons nog niet bezocht vanwege :zon:te warm.

Brenda
 

kuurgast

Donateur
Ziet er goed uit Gorrit :top:en Jičin is een mooie stad.Ze hebben het ook over een glasfabriek in de omgeving altijd leuk om te zien.Je moet dan wel genoeg bagageruimte over hebben want als je gezien hebt hoe dat glas gemaakt wordt,wil je alles meenemen.;)
 
camping kovarna

Hallo,

Wij zijn dit jaar voor het eerst wezen kamperen in tjechie. we zijn op kamping Kovarna in cervena recice geweest. Super camping. Mooi SCHOON zwembad. nederlandse eigenaren. We hebben ons prima vermaakt. mooi weer, veel gezien. ( dieren tuin/ meer/ geklommen/ heerlijk gegeten/ lekker gewinkeld) het enige nadeel van de camping is dat je er niet kunt eten. Wel wat drinken aan de bar of bij het kampvuur ( elke avond) en elke ochtend verse broodjes en een nederlandse krant. Gratis check van je email. Er zijn veel kinderen op de camping mn tussen de 6 en de 18.
 
Bedankt voor je antwoord C.P. Echter met een dochter van 12 en een zoon van 8 jaar moet ik toch iets meer zoeken. Zijn er niet meer campings qua uitstraling als de camping die gewoon te ver voor ons is.
 
Wij zijn ook in Straznice vorige jaar op de camping geweest,voor de eerste keer.
Het is ons zo bevallen dat we ook deze jaar daar naar toe gaan.
Mooi omgeving leuke zwembad en grote glijbaan. Douche is gratis op andere veld.
Het is wel een stukje rijden maar dat is het moeite waard.
 
Bovenaan