Camping gezocht in Reuzengebergte

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo Tsjechië-kenners,
wie heeft een tip voor een nieuw forumlid? Ik wil graag 3 weken met onze (kleine) caravan naar Noord-Tsjechie . Laatste week gaan we naar camping Rosa, dat is een SVR camping bij de Duits-Pools-Tsjechische grens. Nu wil ik de 2 weken ( of 2 x 1 week op verschillende campings) ervoor ergens in de buurt van Trutnov of Vrchlabi o.i.d. staan. Mag ook ergens anders waar het mooi is trouwens. Op andere forums kom ik steeds als ik denk iets leuks te hebben gevonden ( camping 2000, Dolce Vita, etc) vaak dingen tegen als"veel lawaai"etc. Nou weet ik dat ik ga camperen en gelach van mensen, geschreeuw van kinderen, prima hoor. Maar harde muziek en gelal in de nacht is voor mij geen ontspanning. We zoeken een plek met een zwembad (hoeft niet groot of glijbanen etc) of schoon zwemwater (vissen is ook leuk en de opblaaskano gaat mee). Iets in de buurt van een leuk stadje is ook mooi (2 jaar terug: Cesky Krumlov, prachtig!), gezellige sfeer, groot of kleine camping maakt niet uit, wandelen in de buurt ook lekker... tja, de leukste dingen haal je niet uit een campinggids. Oh ja kinderen 7 en 9 jaar. en het liefst reserveren niet nodig... we gaan het eens op de bonnefooi proberen..
 

Freddy2005

† In Memoriam
Welkom, toevallig is er vandaag al wat rond deze camping geschreven maar dit moet voor jullie wel iets zijn camping papillon Fantastische ligging en zo veel te zien en te doen in de buurt.
 
Oh, dat is misschien een prima tip. Ik ga het eens goed doorlezen... ben nog niet zo thuis op het forum dus had ik nog niet gekeken of er al iets over geschreven stond....
groeten Judith:)
 
Er is een hele rubriek gewijd aan campings in het Reuzengebergte.. Snuffel die eerst eens lekker door en stel je vragen bij de camping(s) die je wel wat lijkt/lijken
 
Juut, ik kan je camping Lisci Farma in Vrchlabi aanbevelen. Het is voor Tsjechische begrippen geloof ik een vrij dure camping maar alles is daar goed geregeld. Dicht bij een stadje, overdag gezellig druk maar 's nachts rustig en veel Nederlandse speelkameraadjes voor je kinderen.
Er is in het hoogseizoen regelmatig wat te doen (Kids Club, live muziek etc.) en het sanitair werd vorig jaar goed bijgehouden (wel eens wat stuk maar telkens zó gemaakt). Zwembad is niet zo groot maar zorgt toch voor afkoeling en plezier.
 
Bovenaan