Camping Frymburk - Lipnomeer

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

hallo elles
wij hebbenvorig jaar een tent gehuurd van easytent
ze stonden op een mooi plek bijna aan het water
als je een handicap hebt is het goed om te doen omdat de
tent aan een pad ligt,verder stonden de tenten niet in de
volle zon. over de camping ben ik minder te spreken,de eigenaar
wordt een beetje gestresst als het hoogseizoen begint
hij kan ook absoluut niet met pubers omggaan
de avond eindigt dus gewoon om 10 in de avond als de kantine
dicht gaat. de eigenaar is gewoon eenstreng christelijke meneer,
die gevlucht is uit nederland.maar verder is het een hele
mooie camping voor mensen met kinderen onder de twaalf jaar
iedereen is ook gewoon aardig behalve de eigenaar.
er is zoveel leuks van te maken .
 
Bedankt voor de bemoedigende woorden. Het zal vast wel gaan lukken! Het is ook vaak hoe je de dingen bekijkt een glas is bij ons altijd half vol ipv. half leeg. Maar ook voorbereiding is al het halve werk dus vandaar mijn berichtje.....
Groetjes van Elles.

Hoi Edwin,
bedankt voor de snelle reactie en de toch positieve berichten. Door een gestresste campingeigenaar zal ik geen slechte vakantie krijgen en de rest klinkt goed dus op naar Frymburk!!! Waren er nog dingen in de tentuitrusting die je miste waarvan je zegt van goh, dat is toch handig om zelf van thuis mee te nemen? En was er inderdaad ook een parasol bij of is het ook slimmer om er zelf 1 mee te nemen (of daar te kopen?).
In ieder geval bedankt voor de moeite!
Groetjes van Elles.
 
hallo elles
alles wat je nodig hebt zit in de tent,alleen zou ik kussens voor
in de tuinstoelen meenemen.verder hadden wij een schoenenzak bij
want dat is wel handig voor het fototoestel,wc papier
verder wat van die boodschappenkratten,want de kastjes
zijn te klein.
een parasol zit standaard bij een huurtent.
veel plezier edwin
 
Welke plek is half schaduw met uitzicht op het meer?

Wij willen deze zomer heel graag naar deze camping en ik heb het reserveringsformulier (mogelijk tot 1 april) al voor me liggen ;) Maarrrrr, wij willen graag een plaats half in de schaduw met goed uitzicht op het meer als je voor je tent zit. Nu heb ik wel wat plaatsnummers van de eigenaar doorgekregen, maar het is op de plattegrond net of je dan áchter de bomen zit (nrs BM 1/16, BCM 1/10 en SAM 40/45). Heb je dan nog wel goed uitzicht op het meer?
Iemand eigenlijk ervaring met het weer hier eind juli/begin augustus? Misschien is een plek in de schaduw helemaal niet eens nodig :bloos2:

Graag jullie ervaringen!
 
Deze camping bezochten we deze zomer voornamelijk uit sentiment, omdat we er vroeger ook samen al eens in een klein koepeltentje waren, mooi plekje aan het meer destijds.
Het was nu wel stuk drukker, wij zochten een plekje uit aan de kant van het dorp, mooi bij het meer, en niet superruim maar ook zeker niet haring in haring. Het was bloedheet, en ook flinke onweersbuiten maar gelukkig geen overdreven blubber daardoor. Kinderen genoten van het meer, film kijken, wij van de omgeving, dagje Oostenrijk eraan geplakt, en nog eea in de planning maar....

toen verstapte ik me ongelukkig terwijl ik terugliep van het sanitair (netjes!) naar de tent.
Ik wist gelijk dat het mis was hoewel het nog een gedoe was met de ambulance. De campingeigenaar was zo vriendelijk om het te regelen door garant te staan.

Afijn, einde vakantie,
maar wie weet, over paar jaar weer :ja:
 
Bovenaan