Camping Drenice - Cheb

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,
We gaan dit jaar voor de vierde keer naar Tsjechië.
2 maal in het reuzengebergte geweest,en 1 maal in praag.
Graag zou ik willen weten og camping drenice in bohemen iets is voor onze kids van 11 en 14 jaar.

Is er een disco of iets anders bij? Dankjewel alvast
 
Dit lees ik op het forum, na het gebruik van de zoekfunctie:

puck schreef:
camping drenice in Cheb, ligt net over de grens.
voor de jeugd is er een disco op de camping, oftewel een jeugdhok met muziek.
Naast dat is er op het forum nauwelijks concrete info te vinden over deze camping.
 
Hallo, Masselink,
wij zijn vorig jaar naar camping Drenice in Cheb geweest. Een gemoedelijke camping waar veel Duitsers, maar ook wel Nederlanders stonden. De jeugd maakte gauw contact met elkaar, Duits of Nederlands het maakt niet uit, ze haalden elkaar zelfs 's avonds op. Onze zoon was toen 12 jaar, de jongste, maar hij hoorde er helemaal bij. Er is een jeugdhonk waar ze met elkaar konden zitten, ze mochten ook hun eigen muziek meenemen. Ook gingen ze nachtzwemmen in het meer.
Waterfietsen zijn er ook te huur, kano's weet ik niet zeker meer. Het eten in het restaurant is ook wel goed, behalve de spaghetti, zat niet veel in. Is de jeugd te rumoerig of worden ze vervelend, dan treedt de bewaking op en hier hoef je geen grapjes mee uit te halen, ze zijn streng. Het sanitair werd goed schoongemaakt, er er was toiletpapier bij de wc's. Wij hebben er vorig jaar een hele fijne vakantie gehad, misschien dat we er dit jaar wel weer even langsgaan. Een aanrader is om in Sokolov, vlakbij, naar de schietbaan te gaan. Voor een paar euro's mag je onder begeleiding met verschillende wapens schieten.
Wij vinden deze camping een aanrader.
Alvast een hele fijne vakantie toegewenst.
Groetjes Katootje.
 
Beste tsjechofielen, na lang puzzelen zijn we eruit: morgen vertrekken we naar camping Drenice bij Cheb. Als we de weerverwachtingen mogen geloven, zitten we in ieder geval de eerste week goed. Tot over twee weken en dan komt d'r uiteraard een mooi verslag.
groeten john
 
Hallo,

Ik ben op zoek naar een Camping met Nederlandse campingeigenaren West Bohemen, in de buurt van Cheb.
Weet iemand daar een camping met Nederlandse eigenaren?

Groetjes Tooske
 
Hoi tooske, wij zijn in 2009 op camping Drenice geweest, en ik kan deze camping echt niet aanbevelen.
Verouderd sanitair en onvriendelijk personeel, het restaurant heeft mij een voedselvergiftiging bezorgd, 3 dagen ziekenhuis.
 
Bovenaan