Camping Dolce Vita - Trutnov

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Heeft iemand nog recente ervaring omtrent de bungalowtjes op camping dolce vita in trutnov?
Las in een eerder bericht over 2004 dat deze er nogal rommelig en deprimerend uitzagen.
 
Dat klopt inderdaad, de bedden en badkamer zijn prima maar het ziet er wel uit ofdat het 15 jaar geen onderhoud heeft gehad.
Verwacht niet te veel er staan 2 bedden en er is een redelijke badkamer en je heb een balkonnetje waar je kunt staan
 
dolce

Hallo wij zijn er ook al eerder geweest met onze zoon we hebben ons super vermaakt op en rond de camping goed eten en vertier op de camping de omgeving is erg mooi en genoeg te zien we gaan in 2007 weer heen.
 
Dolce Vita, 2006

Hallo,
Wij zijn in de zomervakantie van 2006 naar camping dolce vita geweest.
Met 2 kinderen van 10 & 14.
Het is ons prima bevallen.
Het zwem/vis meer is prachtig en heel erg groot.
Op de camping heb je een heel groot restaurant, was allemaal wel netjes maar je kan beter zo''n 3 min lopen van de camping, daar heb je een klein vissers restaurantje die bijna elke avond vol zit, daar kan je voor bijna niets een heerlijke maaltijd hebben.
Voor onze dochter van 14 was het een geschikte camping, vrij veel jongenlui, dat savonds bij het meer bij de 2 kiosk zaten.
(daar is ook van alles te koop)
Voor onze dochter van 10 was het iets minder, weinig leeftijdsgenootjes er was wel een kamp vuur.
Veder is er in de omgeving erg veel te doen!
er is een dierentuin in de buurt, Het reuzengebergte (aanrader) daar heb je: rodelbaan, monkeypark (voor kinderen), tokkelen, quat rijden, kabelbaan de bergen in, wandelingen, ook trutnof is een leuk dorpje om te winkelen, en er zijn hele grote supermarkten.
Als je nog vragen hebt, stuur maar een berichtje.
groetjes.
 
Nou, hoe heet heet geen idee.
maar als je het aan iemand vraagt op de camping zullen ze het ongetwijfelt wel weten.
als je bij het meer richting de golfbaan loopt en dan als maar rechts dan loop je er tegen aan,
echt een aanrader, want het restaurant van de camping is niet echt gezellig en lekker. na onzin mening.
gr
 
heel graag wat foto's van de camping dolce vita in trutnov

Hallo ,Lieve mensen van het forum .:)
Wij mijn man en onze dochter van 9 jaar zijn vorig jaar voor het eerst naar Tsjechië geweest. En het is ons heel erg goed bevallen .
Vandaar dat we dit jaar weer drie weken willen gaan maar dan naar de camping dolce vita in trutnov .
Ik heb al heel wat verhalen gelezen hier op het forum .
En ben al heel wat wijzer geworden .Over de omgeving en de camping.
Maar wat ik nog heel graag zou willen en wat ik ook niet kan vinden op het internet. Is een paar foto's van de camping om indruk te krijgen van de camping . Op hun site daar vind ik ook niks van foto's.
Alleen 1 foto van het meer maar niet van de camping zelf
Nu is mijn vraag wie heeft en wil mij foto's mailen die jullie hebben gemaakt tijdens jullie vakantie op de camping van de camping .
Zo dat we een idee krijgen hoe de camping er uit ziet .
We zouden daar heel erg blij mee zijn als jullie ons daar mee willen helpen .Alvast heel erg bedankt namens ons .
Groetjes Nann en gezin;)
 

Freddy2005

† In Memoriam
Welkom op het forum Nann, heb je dan de website van de camping nog niet bekeken ?
www.dolce.cz. Hier staan foto's van de verschillende dingen op de camping.

Hier staan een aantal foto's die je kunt aanklikken dolce.cz/kemp

en hier en luchtopname van de camping mapy.cz

Zelf ben ik er niet geweest maar ik ken de buurt.
 
He Freddy .
Heel erg bedankt voor de info Het is ons heel erg duidelijk nu .:D
Het ziet er erg goed uit allemaal ,
De omgeving is er prachtig .
We zijn vorig jaar naar het Lipno meer geweest en Bucek bij Praag .
Was ook prachtig.!
We gaan er op de bonnefooi heen en we zien wel of er plaats is .
We hebben dat vorig jaar ook gedaan en dat is goed bevallen .
Kunnen we met eigen ogen zien of het wat is .:?:
Maar ik heb er alle vertrouwen in .
Voor nu super bedankt voor je hulp
Gr Nann
 
Dolce Vita is een leuke en goede camping, aanraders in de buurt zijn er genoeg te vinden bij de receptie.
het eerste stuk vanaf de camping is geen geweldige weg maar de rest is goed begaanbaar ook met de fiets.
Nog een tipje van ons: Als je vanaf de camping gezien voor het water staat, loop naar rechts en laat de 1ste en 2de vijver links liggen en je loop naar een FANTASTISCH goed restaurantje 600mtr vanaf de camping.
Echt Tsjechies: Aankleding een 5 maar eten een dikke 10

Prettige vakantie
 
Wij gaan dit jaar met de kinderen (6 en 8 jaar) en de sleurhut naar Trutnov. (Camping Dolce Vita). Wie heeft er nog leuke ideeen om met de kids te gaan doen. Ik neem zelf ook mijn racefiets mee. Heeft iemand nog goede tips voor een fietstocht. Hoe zijn de wegen daar? Moet ik rekening houden met extra bandjes ?
yeah.gif
worshippy.gif


http://www.dolce.cz/
Hallo michel als je het nog kunt annuleren doe het dan de camping is prachtig ook de omgeving maar de organisatie op de camping en de hygiene is echt een drama. Wij hebben er gestaan de "plaatselijke jongelui scheuren met oude auto's over de camping we hebben zelfs meegemaakt dat ze aan het schieten waren op de camping. Wij zijn met een week vertrokken en een vette klacht ingediend bij Vrij Uit.
Desalniettemin een fijne vakantie gewenst want er zijn genoeg campings daar in de buurt.
Groet Jan
 
Jan, je reageert op een vraag uit 2004. Gelukkig heeft Michael Nas zijn vakantie toentertijd overleefd; dat was niet te verwachten na jouw onheilspellende wildwestverhaal. :lmfao:

http://www.tsjechie.net/board/74518-post10.html

Heb jij misschien een idee waarom jij de enige bent die van dergelijke incidenten melding maakt, terwijl anderen redelijk tot zeer tevreden zijn over deze camping? :confused:
 

char

† In Memoriam
Dolce Vita

Goedenavond Punkenstein, U / jij, hebt mij gebracht op dit onderdeel van het Forum. Ik zie hier een reactie, van een NL-er over Dolce Vita. Ik ben bang dat veel mensen een heleboel pikken, want ze zijn er voor het eerst, spreken de talen niet, etc. Feit blijft: Dolce Vita is een mooie, grote k*t camping!!! Voldouwen, voldouwen en verder niets!! Ja, geld vangen. Reden voor een nieuwe topic?.... ik weet niet hoe dat hier moet.
Zo kan het ook lopen.
Carlo.
 
Dolce vita

Hallo allemaal,
Wij zijn dit jaar (zomervakantie 2007) naar campping dolce vita in Trutnov geweest en we hebben een hele leuke vakantie daar gehad. Prachtig weer en geen last van ongedierte. Het personeel was vriendelijk en de toiletten schoon. Wel was de muntjes automaat een aantal keren kapot (van de douches), maar ik hoorde een medewerkster van de camping zeggen dat dit komt omdat mensen 2 muntjes tegelijkertijd in de automaat gooien om langer te kunnen douchen en daar is hij niet op berekend. We hebben een aantal keren last van lawaai gehad 's nachts. Dit omdat er tsjechen en polen uit de omgeving naar de camping kwamen om te zwemmen en de drinken bij de kiosk. Wij stonden hier vlakbij en konden daarom alles horen. Op zaterdag avond kun je live muziek verwachten in het vis restaurantje en dat kun je bij mooi weer op de camping horen. Bij veel regen bleven er plassen staan op de paadjes tussen de grasvelden waar je met je tent of caravan staat. Dit geeft veel gespetter en dat oranje zand krijg je slecht uit de kleren. Hier werd ook niks aan gedaan.
De camping was erg vol en er is maar een punt waar je warm water kunt tappen en dat is bij de afwas. De afwasplaats is heel mooi en gezellig. Op de veldjes zelf zijn geen kraantjes. Onze mening:
Leuke camping, veel te doen in de omgeving, weinig privacy tussen de caravans/tenten, weinig douches maar dit ging toch vrij goed in begin bouwvak, campingwinkel mocht uitgebreider, een aanrader voor mensen met jonge kinderen t/m 12 jaar en ouders met jongeren boven de 15 jaar.
 

mulder

Geroyeerd Lid
wij zijn van plan om een bungalow te huren komende zomer voor 5 personen. 19, 23, 24 en 2 ouders.

zijn de bungalows schoon en netjes? is het leuk voor de jeugd? kan je ergens in de buurt rustig vissen?
 
Hallo, op zich een prima camping, wij hebben zelf geen goede ervaring op deze camping, er is een meer waar je kunt zwemmen,glijbaantje tegen betaling, vissen met vergunning, tennisbaan, paardrijden, maar qua organisatie, echt een puinhoop.
camping wordt tot de nok toe volgepropt, en dit werkt weer door op de hygiene op het sanitair. Nee voor ons geen Dolce Vita= goede plek, meer.
groet Jan
 
Wij hebben een zeer negatieve vakantie gehad in Dolce Vita.

1) de mensen uit het dorp lopen midden over de camping naar het meer

2) 's nachts is er behoorlijk wat ellende geweest: dronken Tsjechen reden over het trekkerveld tussen de tenten door met hun auto. De nachtbewaking deed niks! Toen wij de volgende ochtend ons verhaal gingen halen, wist men van niks en deed men er ook niks aan.

3) het gevoel van ONveiligheid was zeer groot. Ten eerste omdat iedereen maar over de camping liep en ten tweede omdat, als er wat was, er niks aan gedaan werd. Er werd ook veel gestolen op de camping. Omdat veel mensen vertrokken zijn wij ook gegaan. We wilden niet alleen achter blijven op deze rotcamping.

4) wij zaten in een zeer natte zomer waarbij de rode aarde onder je tent doorspoelde. Sommige veldjes liepen compleet onder. Als het regende stroomde diverse stroompjes rode prut richting het meer. Wij hadden mazzel dat we een beetje bovenaan zaten.

5) de glijbaan was gesloten evenals de andere dingen die je kon doen. Wij hadden dat jaar als laatste vakantie maar onze weken vielen nog wel in het hoogseizoen.

6) de dierentuin in de buurt is prachtig maar ook zo onveilig. Bosjes kleine snelle roemeentjes liggen op de loer. Er zijn verschillende campinggasten bestolen daar. Het personeel van de dierentuin zit in het 'complot' zo hebben wij met eigen ogen gezien. Mijn man ging soep kopen en de verkoopster keek in zijn portemonnee. We zijn conitnue gevolgd door een aantal van die lui die een teken hadden gekregen van de verkoopster. Gelukkig had ik dit teken op afstand gezien en was ik op mijn hoede. Omdat ik nogal lang ben en vrouw, heb ik al onze spullen bij me gedragen. We waren continue alert. Geen fijne dag hoewel de dierentuin prachtig was.

De camping heeft heel veel te bieden. Eigenlijk zouden er een paar nederlanders als eigenaren op moeten worden gezet, dan kwam alles goed.

Verder was het dorpje Trutnov wel erg leuk. We zijn er vaak geweest. Gelukig zijn we na deze vakantie nog vake naar Tsjechie gegaan en kwamen we erachter dat de mensen wel vriendelijk zijn en behulpzaam en dat je je echtwel veilig kunt voelen in dit land. Jammer dat Dolce Vita onze eerste Tsjechie-ervaring was. Ik ben wel blij dat we hebben doorgzet en het jaar erop gewoon weer (zuidelijker) gegaan zijn.

hoe is de omgeving van dolce vita [trutnov]? en is er iedere avond kampvuur?mag je grondzeil gebruiken?en ik heb begrepen dat je zelf je plek moet uitkiezen,dus als je laat komt heb je de slechtste plek?hoe zit dat eigenlijk?:lees:

wij hadden gereserveerd (yeh right) We hadden zelfs een kaartje met een kruisje erop gekregen. Daar zou onze tent mogen staan. Toen we aankwamen moesten ze lachen om het kruisje: we waren erin getrapt. Niks reserveren, gewoon uitzoeken. Hutje mutje.
 
welke dierentuin bedoel je dan???? In Dvur Kralove?
Wij hebben absoluut geen slechte ervaringen hier terwijl er toch al vele malen geweest zijn.
Het geld natuurlijk overal (in elk land) dat je in druktes altijd je geld en waardevolle spullen in de gaten moet houden, dat is in Tsjechie niet anders dan in Nederland enzo.

Ik heb geen slecht woord voor deze dierentuin, een geweldige ervaring voor iedereen..... met en zonder kinderen. (zie onze website!!!)
 
Bovenaan