Camping Dolce Vita - Trutnov

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij gaan dit jaar met de kinderen (6 en 8 jaar) en de sleurhut naar Trutnov. (Camping Dolce Vita). Wie heeft er nog leuke ideeen om met de kids te gaan doen. Ik neem zelf ook mijn racefiets mee. Heeft iemand nog goede tips voor een fietstocht. Hoe zijn de wegen daar? Moet ik rekening houden met extra bandjes ?
yeah.gif
worshippy.gif


http://www.dolce.cz/
 
Re: kamperen op camping Dolce Vita Trutnov

hallo wij gaan ook naar die camping het is er prachtig mooi midden in de bossen aan een meer wij gaan met onze dochter van 8 er zijn prachtige dingen daar te zien o.a snezka de hoogste berg van tsjechie kan je lopen of met de kabelbaan
geweldige rotsformaties en een mooie dierentuin
 
Re: kamperen op camping Dolce Vita Trutnov

Wij zijn vorig jaar op camping Dolce Vita geweest.
Ver van het dorp gelegen, apart betalen voor de glijbaan aan het meer, proppen het terrein erg vol met tenten.
De kinderen (15,13 en 7) hebben zich prima vermaakt,
speelterreintje bij het meer, disco op vrijdagavond wat niet zoveel voorstelt, tennisbaan, barbecue/kampvuur plek overdekt.
Sanitair prima verzorgt, wel betalen voor warme douches.
Uitgaansmogelijkheden:
-Snezka hoogste bergtop met kabelbaan
-Adelaarsgebergte (adrspach) of Boheems paradijs allebei een mooie wandeling te maken tussen hoge rotsformaties.
smiley20.gif
 
Re: Info over camping Dolce Vita?

Wij zijn vorig jaar naar dolce vita geweest voor 2 weekjes. Tis een mooie camping, mooi zwemmeer en veel plezier voor de kinderen.
Wij hebben alweer geboekt voor dit jaar maar dan voor 3 weken. Echt wel een aanrader.
 
Re: Info over camping Dolce Vita?

Hallo Manfred,

Wij zijn er een paar keer geweest. Prima accomodatie lijkt mij.
Voor gegevens kijk mar eens op www.camp.cz (Hradec Kralove)

Veel plezier daar.

Groeten,
Gerrit
 
Re: Info over camping Dolce Vita?

wij zijn ook in dolce vita geweest en 3 weken fantastische
gewoon wij gaan dit jaar weer 3 weken heerlijk er is zo veel te zien prachtige omgeving,lekker eten onze vrienden die er ook stonden gaan ook weer het is daar een gezellige boel zeker de moeite waard
 
Re: Info over camping Dolce Vita?

We zijn er vorig jaar ook geweest , leuke camping voor onze kids ( 14 & 16 jaar ) prima naar hun zin ze willen dit jaar weer, maar dat doen we niet, nog nooit gedaan
2 keer naar dus dit jaar ook niet .
 
Camping Dolce Vita

Hallo allemaal

Wij hebben plannen om naar camping Dolce Vita in het plaatsje Trutnov te gaan, is hier al eens iemand van julllie geweest en hoe is deze camping ?????

Groeten van Jan
 
Hallo Jan,

Wij zijn 2 jaar geleden in Trutnov geweest op camping Dolce Vita.
Wij hebben ons daar met 2 kinderen (toen 6 en 8 ) prima vermaakt :?: .
Er zijn mensen die zich daar vermaken en er zijn er die slechte ervaringen hebben. Ik kan wel zeggen dat het sanitair niet optimaal is, dus een beetje aanpassen wat dat betreft.
Kijk ook een op http://www.campingreview.nl/campingzoek.asp?lid=tsj en zoek naar Dolce Vita.
Wij zitten dit jaar waarschijnlijk in juli ook daar, maar we gaan ook nog naar Jesenik.
Er is wel ontzettend veel te zien daar en ga beslist de Snezka op, maar wacht tot je mooi helder weer hebt. Dan geniet je van het mooiste uitzicht over Tsjechie en Polen.
En kijk inderdaad eens op dit forum. Er is al heel wat over geschreven

Veel plezier alvast :deuk:
 
hallo ik ga dit jaar ook voor het eerst naar tsjechie,naar camping dolce vita. ik hoor steeds positieve dingen er over,is er ook nog iets negatiefs van die camping?is b.v. de campingleiding vriendelijk.kan iemand daar misschien meer over vertellen

nog iets wat ik graag wil weten :is het water van het meer schoon,mogen de honden gewoon los lopen,moeten ze b.v. gemuilkorft worden in openbaarvervoer? graag een reactie
 
Over muilkorven is al heel veel geschreven, kijk even bij "zoeken".

Waarom wil je perse een negatief bericht lezen?? Kan je je niet voorstellen dat het er leuk echt is??
Ik zou zeggen ga kijken en vertel het ons. Ik ben heel benieuwd naar jullie (positieve) oordeel!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Boya
het is niet zo dat ik negatief ben ingesteld ,maar ben gewoon nieuwsgierig.Het is onze eerste keer in het buitenland en ben graag overal van op de hoogte.Ik hoor vaak negatieve verhalen over de campingleiding ,daarom was mijn vraag hoe die leiding overkomt op camping Dolce Vita?
 
Iets negatiefs over Dolce Vita ?
Het enige negatieve (maar ja het is maar hoe je dat ook weer bekijkt) is het feit dat ook mensen vanbuiten de camping het terrein op kunnen, en dat de toiletten en douches niet altijd even fris zijn, mar ja, da;s op meer plaatsen in Tsjechie. Daar wen je wel aan, en trouwens in Nederland is het ook niet altijd even fris !
Verder hebben wij geen negatieve dingen meegemaakt en de campingleiding ? , die heb ik nooit gezien, alleen de vriendelijke meiden van de receptie.
En wat de honden betreft, graag aan de lijn !!!
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Ik dacht dat de kids voor 5 Kc een paar keer naar beneden mochten, maar sommigen gaven direkt 20 Kc en waren de hele dag aan het glijden en soms was er volgens onze vrienden niemand aan wie ze moesten betalen :oeps:
 
hoe is het daar

hoe is de omgeving van dolce vita [trutnov]? en is er iedere avond kampvuur?mag je grondzeil gebruiken?en ik heb begrepen dat je zelf je plek moet uitkiezen,dus als je laat komt heb je de slechtste plek?hoe zit dat eigenlijk?:lees:
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
:oeps: Dat weet ik ook niet precies, vrienden van ons stonden er en wij waren een dagje op bezoek, maar er zijn vast anderen die je daar alles over kunnen vertellen.
 
oi zwaan:) , ben er in 2004 geweest , de omgeving = heel erg mooi en dat kampvuur mag je zelf doen :fluit: als je wilt elke avond , maar meestal zijn er genoeg mensen die er mee bezig zijn . vergeet niet ook de directe omgeving van dolce te bekijken !elke morgen verse broodjes , maar je moet er snel bij zij:lees: want die zijn snel op .
ga dit jaar zelf naar jiskra bij harrachov:) :doei:
 
hoi

hoi redunzel,weet jij misschien of er grondzeil gebruikt mag worden.ik heb begrepen dat dat waarschijnlijk niet mocht.:confused:
 
Wij zijn zomer 2005 in Dolce Vita geweest en we mochten gewoon grondzeil gebruiken. Was ook wel nodig want we hebben de nodige regen te verwerken gehad en het is een nogal leemachtige grond, gauw natte voeten dus.
Ik kan je aanraden om je eten "muis-proof" in te pakken, want het krioelt er werkelijk van de muizen......

Wat de hond betreft, ik heb zelf in Tjsechië geen een gemuilkorfde hond gezien.

Veel plezier daar.

Jon
 
Bovenaan