Camping die 's winter open is met bungalows max. 200 Kc per nacht?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ahoj!

Ik heb ooit op een camping gestaan in Beroun, na Hrazi, bij een eigenaar die ook Duits sprak en deze man verhuurde tot voor kort bungalows en zodoende kon ik ook in de winter daar kamperen.
Ik bezit geen rijbewijs, dus ik kan of in een tent of een bungalow overnachten (hotels vind ik niets, saai en veel te duur en om 6 uur 's ochtends komt de schoonmaakploeg je wekken). In de winter is een tent te koud lijkt me.

Die camping na Hrazi verhuurt geen bungalows meer helaas en de meeste Tsjechische kampeerterreinen zijn gesloten in de winter.

Het liefst in een bosrijke omgeving met enig openbaar vervoer, alhoewel het voor mij geen bezwaar is 10 kilometer te lopen naar een treinhalte, ook niet met 50 kilo bagage. In de bergen is helemaal fantastisch.

Mijn budget is erg beperkt, ik kan eigenlijk niet meer dan 10 euro (280 Kc) per dag uitgeven totaal, dus inclusief eten, maar vaak lukt het me een maaltijd te vinden voor 80 Kc ergens (alleen niet in Praag, maar grote steden boeien me sowieso niet). Resteert er zo'n 200 Kc voor de bungalow, kamer, staande caravan (chatku). WiFi hoeft niet, ik kom om te wandelen en uit te rusten, niet voor internet.

Beroun was fantastisch, erg jammer dat die camping nu ineens minder faciliteiten heeft en de camping ernaast is dicht in de winter. Tsjechie in de winter, vooral als er sneeuw ligt is erg tof. :D

In de eenzaamheid van het bos kan ik boeken lezen, mediteren, denken over de zin van het leven, klassieke muziek luisteren, hier in Nederland heb ik telkens teveel afspraken en komt het er niet van. In de periode december 2015 t/m februari 2016 dacht ik dus in Tsjechië ergens te verblijven indien mogelijk.

Deze winter heb ik al een andere bestemming.

Wie weet kan ik zelf Tsjechisch leren ooit, als ik maar lang genoeg in Tsjechie verblijf. :wow::sterretjes:Bijzonder lastige taal.

Dekuje vam
Na schledanou,

Kde domuv moj
Waar is mijn huis? :confused:
 
Hou er rekening mee dat als de prijs van een huisje erg laag is de stookkosten altijd heel hoog zijn!!!
Dus van te voren informeren wat daarvan de kosten zijn.
 
Voor 200 kronen een bungalow huren gaat denk ik niet lukken hoor, als die er wel zijn houd ik me aanbevolen.

Dat is meer de prijs van een Hostel of een heeeeeeeeel goedkoop hotel ergens in the middle of nowhere.
 
Bovenaan