Camping Chvalsiny

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Tja brigittekers, vind ik dus ook fijn, dat je niet met een wc rol over de camping hoeft te lopen. Zal zeker vesten meenemen, neem denk ik voor de zekerheid toch maar een kacheltje mee, wij zijn met z'n drietjes nogal koukleumen hahahaha. Maar valt de stroom dan niet uit??? Wat kun je allemaal aanzetten zodat de stroom niet gaat uitvallen daar??
 
vanuit de camping wordt een dag praag georganiseerd, wij hebben dat niet gedaan omdat we met de hond zaten , maar volgens vrienden wel een aanrader
De klet moet je zeker doen, is het hoogste punt van tsjechie en op fiets afstand van de camping, het is of een leuke wandeltocht naar boven of met de kabelbaan, fantastisch uitzicht
wij hebben ook met de kinderen de grafietmijn in krumlov bezocht, voor die gasten een super ervaring

nou ideeen genoeg geloof ik?
 
Ja idd leuke tips, naar Praag gaan we voor dat we naar deze camping komen, we zoeken een camping kort in de buurt van Praag voor zo'n 2 nachten en komen dan naar deze camping.
Weet jij of er ook leuke marktjes in de buurt zijn, dat is iets wat ik ontzettend leuk vind.
 
oh zat je kan je hart ophalen
rond het lipnomeer is een kleine china market en een 3 kwartier rijden vlak tegen oostenrijk zit een heel stadje, je moet en kan daar wel flink afdingen, want ze proberen je bv nep crocs voor 30 euro aan te smeren, uiteindelijk ging ik gewoon met ze voor 5 euro de deur uit natuurlijk hihihihihihi
 
Jazeker wel, lees deze topics maar eens door, dees: deze en deze.

En wil je meer algemene info over leuke dingen in Zuid Bohemen, kijk dan eens hier.

In bovengenoemde topics kan je ook eventuele vragen kwijt; dan bewaren we dit onderwerp voor de camping zelf, da's wel zo overzichtelijk. ;)
 

Ad Verschoor

Donateur
Prijs voor Hoogeveense camping in Tsjechie.
De camping Chvalsiny van het Hoogeveense ondernemerspaar Jan en Ans Nijmeijer heeft een Zoover Award gewonnen.
De camping haalde een score van 8,7. Voor jullie gelezen in de Krant van Hoogeveen van 22 mei 2012.
 
Ik ben op zoek naar een leuke camping (gezin met 2 pubers).
Volgens mij is camping Chvalsiny wel erg leuk. Liever reserveren wij niet omdat we dan bij minder goed weer gewoon een andere kant op kunnen gaan. Maar is dat verstandig of staat dan een bordje "complet" bij de ingang ?
 
Bovenaan