Camping Chvalsiny

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,

wij staan vanaf 29-6 tot 17-7 op Chvalsiny.
Dit wordt voor ons de 3de keer op de camping.
We hebben ook pubers mee. Een dochter van 17 en een van 14.
We komen je vast tegen.
Wij hebben eeen Eriba caravan.

groetjes Carin:zwaai:
 
we hebben er een wereldtijd gehad
heerlijk zo'n nederlandse camping whahahahahahaha
goed verzorgd, net sanitair, genoeg te doen voor de kinderen (4 en 9) en het meertje was geweldig voor die kinderen

vooral frans en petra heel erg bedankt voor alle zorgen
 
Ik kan niet anders zeggen dat deze camping geweldig is
het sanitair is goed en de plaatsen mooi ruim
Wij hadden geboekt voor 15 nachten maar besloten om toch een nachtje eerder weg te gaan en wat schets mijn verbazing dat de camping eigenaar s'morgens langs kwam om het geld van dit nachtje terug te geven.
verleden jaar op camping 2000 geweest en toen viel dat erg tegen.
wat de eigenaren daar te kort schoten maakte deze alles goed.

Groetjes Alex :zwaai:
 
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en heb al zo'n beetje van alles gelezen, lijkt me een top camping, hadden eerst camping 2000 maar deze blijkt veel negatieve meningen te hebben, zeker qua sanitair. En dit vind ik toch zeer voornaam, hoor alleen maar positieve dingen over deze camping, zijn dus van plan om in 2009 hier naar toe te gaan. Kan iemand mij nog zeggen welke plaatst je het beste kunt reserveren op deze camping en is dit mogelijk????
Heeft iemand nog tips voor ons qua omgeving, wij houden van natuur, marktjes, water, bezichtigingen enz. Laat maar wat van jullie horen.

gr. Desiree
 
het lipno meer is op 20 minuten rijden
cesky crumlov is een aanrader
en een plaats op camping hoog is erg mooi maar stil en ver van de wc
wij stonden ongeveer in het midden omdat we dan niet te dicht bij het water stonden
aan een rand is maar beschutting van bomen, hadden wij wel fijn gevonden achteraf

succes, wij hebben daar een top tijd gehad
 
van de camping bedoel je, nee weet idd niet waar je die vinden kan, maar je kan de camping in 3 delen verdelen
een laag stuk vlak aan het water
een midden stuk, dat is zeg maar het drukste stuk
een hoog stuk daar is het meestal heel rustig
 
Kun je van te voren aangeven waar je wilt staan?? Ik wil dus niet te kort bij het water staan. Ik zie ook dat het er in de nacht erg koud kan zijn. Is het aan te raden om een kacheltje mee te nemen??
Hoeveel amp heeft de campning??

gr. Desiree
 
wij hebben toen aangegeven dat we niet te dicht bij het water wilde staan dus kwamen we in het middenstuk te staan
volgens ons heeft de camping 6 of 8 ampere, en wij hadden wel een kacheltje bij ons maar hebben hem niet nodig gehad hoor...................
 
Het staat op de site maar het zou kunnen dat het inmiddels verhoogt is naar 6 of 10 amp. Maar ik kan het nergens vinden :confused:misschien een emailtje met deze vraag naar de camping???
 
Bedankt voor de reacties, zal zeker aan hun vragen hoeveel amp. er momenteelbij hun is. Hoezo gebruikten jullie geen kachel Brigittekers? Had begrepen dat de avonden er erg koel waren? Wat fijn zo'n forum, moet eerlijk zeggen door dit forum zijn wij ook op deze camping uitgekomen, eerst camping 2000, maar deze camping heeft veel meer positieve reacties.
Overal is wel iets, en we moeten deze camping zeker niet vergelijken met een camping in Spanje of Frankrijk. Als het sanitair maar netjes is en er genoeg te doen is voor onze zoon dan van 9. Is er van jullie misschien ook iemand die in 2009 naar deze camping gaat?
Heeft een van jullie nog leuke tips van dingen die we zeker moeten doen????

gr. Desiree
 
wij hebben geen kachel gebruikt omdat het in de avond met een vest heel goed te doen is hoor
zelfs de kinderen in de tent hebben het onder de slaapzaken niet koud gehad
het is wel zo dat het niet zoals in frankrijk of zo lang warm blijft, na een uur of 8 wordt het gewoon fris maar echt onwijs koud............................:denk: neevond van niet hoor

ook het toilet gebouw op deze camping is pas nieuws en een voordeel vind ik persoonlijk dat je niet met je wc rol over de camping hoeft te sjouwen
douchen kost wel voor 5 minuten 0,50 cent maar dat is echt meer dan genoeg
 
Bovenaan